اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/27    کد خبر: 15727521   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبرداد:

سارقان طلا و جواهر در دام کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر افتادند

سارقان طلا و جواهر در دام کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر افتادند

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دو نفر از سارقانی که سال گذشته اقدام به سرقت 5 میلیارد تومان طلا و جواهر از منزل یک شهروند شاهین شهری کرده بودند با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شاهین شهر که طی آن سارقان اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد تومان طلا  و جواهر از منزل یکی از شهروندان کرده بودند موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع آوری سرنخ های موجود، در کمتر از چند روز سارقان که دو نفر از افراد سابقه دار بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نامعلوم متواری شده اند.

سرهنگ کیان مهر بیان داشت: مأموران که درصدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور مجدد سارقان در سطح شاهین شهر و اختفای آنها در یک پاتوق بزهکاری در یکی از محلات این شهر مطلع و صبح امروز پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر در عملیاتی ضربتی هر دو سارق را به همراه پنج فرد بزهکار دیگر دستگیر کردند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #آگاهی #مردم #طلا #جواهرات #شاهین شر #میمه #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+