اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15711143   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد: شاهین‌شهر پیشتاز در سرشماری اینترنتی

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد: شاهین‌شهر پیشتاز در سرشماری اینترنتی

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته شهرستان شاهین‌شهر و میمه تاکنون رتبه اول سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش جویا علیرضا بصیری جزی در گفت‌وگویی با فارس با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه‌ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه اسلامی است.


فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه به سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ اشاره و تصریح کرد: از همان ابتدای سرشماری از مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهت حضور در طرح اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن دعوت به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: سرشماری اینترنتی از ۳ مهر شروع و تا ۲۴ مهر ۱۳۹۵ تنها با مراجعه به آدرس www.sarshomari95.ir و واردکردن شماره ملی سرپرست خانوار به‌عنوان رمز ورود و در ادامه واردکردن اطلاعات خانوار در پرسشنامه و تأیید نهایی جهت دریافت کد آماری از طریق سامانه یا پیامک جهت تحویل کد آماری به ماموران سرشماری ادامه خواهد داشت.

بصیری جزی با بیان مزایای سرشماری اینترنتی گفت: با ثبت‌نام اینترنتی هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود و دیگر نیازی به مصاحبه حضوری با خانواده نخواهد بود و هم در هزینه نیاز به صرف مبالغ زیاد نیست.

وی همچنین از نواخته شدن زنگ سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ در یکی از مدارس شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و بیان داشت: روز گذشته از اتوبوس سرشماری نفوس و مسکن در شاهین‌شهر به‌عنوان واحد سیار این طرح رونمایی شد که این عمل ابتکاری در جهت مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در سرشماری سال ۹۵ است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سرشماری حضوری نفوس و مسکن از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان با مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل شروع می‌شود، تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌هایی که توسط مرکز آمار استان اصفهان صورت گرفته شهرستان شاهین‌شهر و میمه تاکنون رتبه اول سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه بیان داشت: اخیرا طی مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از خدمات بابک حقیقی مسئول سابق منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه تقدیر و طی حکمی مهدی اکبری به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

بصیری جزی بیان داشت: روز گذشته از ۸ پروژه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر، بااعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال بهره‌برداری به عمل آمد که شامل احداث گل‌فروشی در ورودی آرامستان شاهین‌شهر، اصلاح هندسی میدان‌های انتهای خیابان فردوسی، احداث چند پارک محله‌ای جهت کاهش آلودگی هوا، روکش آسفالت و سایر بوده است.

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+