اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15711377   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی خبر داد: استقرار پایانه برکت برای اسکان رانندگان در مسیر ایلام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی خبر داد: استقرار پایانه برکت برای اسکان رانندگان در مسیر ایلام

  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی: پایانه برکت برای اسکان رانندگان در ایلام مستقر شد

به گزارش جویا، عبدالحسین علی اکبری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین ارومیه بر آمادگی کامل جهت ساماندهی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی اظهار کرد:این باعث افتخار است که استان آذربایجان غربی در زمره استانهایی است که به عنوان استان پشتیبانی زائران اربعین حسینی انتخاب شده است.


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر باشکوه برگزار کردن این مراسم تاکید دارند بنابراین باید با بهره مندی از تمام قوا و ظرفیت های موجود نسبت به خدمات رسانی بهینه در این حرکت عظیم و معنوی اقدام شود.

اکبری از استقرار پایانه برکت برای اسکان رانندگان در ایلام (مرز مهران) خبر داد و اظهار داشت: جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک و رفاه زائرین و رانندگان هنگام برگشت این پایانه برای اسکان و خدمات دهی به رانندگان اعزامی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی یادآور شد: اکیپ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ۲۵ آبان تا ۵ آذرماه سالجاری در ایلام (مرز مهران) جهت نظارت و بازرسی بر حمل  نقل سریع و مطمئن برای زائرین اربعین حسینی استقرار خواهند یافت.

علی اکبری اضافه کرد: هماهنگی های لازم با مدیران فنی شرکت ها و موسسات جهت نظارت دقیق تر بر وضعیت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد مناطق مرزی مهران به عمل آمده است و به روال همیشه با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

وی افزود: انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافربری استان آمادگی لازم را در جهت ارائه سرویس های مازاد در صورت نیاز بصورت شبانه روزی طبق روال سال های گذشته داشته باشند. ‌

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+