اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/14    کد خبر: 15711657   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

اختلاس محصول تفکر دلباختگان غرب است/فتنه‌ها از صدر اسلام سه لایه خارجی، داخلی و مردمی داشته اند

اختلاس محصول تفکر دلباختگان غرب است/فتنه‌ها از صدر اسلام سه لایه خارجی، داخلی و مردمی داشته اند

  اختلاس محصول تفکر دلباختگان غرب است/فتنه‌ها از صدر اسلام سه لایه خارجی، داخلی و مردمی داشته اند

به گزارش جویاآنلاین، حجت‌الاسلام حمید رسایی عصر امروز در آئین نکوداشت مراسم یوم‌الله ۹ دی در مسجد الزهرا (س) شاهین‌شهر اظهار کرد: تعبیر یوم‌الله ۹ دی را نه یک جریان و نه یک گروه و حزب سیاسی بلکه رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان یک فرد کاملاً آگاه از آن به‌ عنوان یوم‌الله یادکرد.


وی افزود: پاداشت این روز پاداشت همه شعائر الهی است، چون زمانی که نائب امام زمان (عج) و رهبر دلسوز شیعیان که امروزه همه نگاه‌ها به سمت ‌و سوی معظم له است، از تعبیر یوم‌الله ۹ دی استفاده می‌کنند از اهمیت این روز حکایت می‌کند.

مدیرمسؤول هفته‌نامه ۹ دی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی یک نوع رزمی برای آماده شدن در برابر سایر فتنه‌ها است، ادامه داد: اگر در بیانات حضرت آقا از سال ۱۳۸۸ از هم‌اکنون جستجو کنیم نکات بسیار جالبی به دست می‌آیید که نزدیک به ۳۱۵ بار از واژه فتنه استفاده کرده‌اند؛ از خود واژه فتنه ۱۱۰۹ بار، ۹ دی ۲۴۳ بار در پایگاه اطلاع‌رسانی معظم له استفاده شده است، بصیرت نزدیک به ۱۱۵۷ بار و روشنگری ۱۳۵۶ بار مورداستفاده قرارگرفته است.

وی گفت: حجم استفاده از واژه‌ها حکایت از یک پیام مهم دارد، آن‌هم این است که از نگاه رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان سکان‌دار این کشتی خطر فتنه همچنان باقی است، منتها شکل آن تغییر پیدا می‌کند.

رسایی با بیان اینکه بغچه فتنه ۸۸ در روز ۹ دی بسته شد، تصریح کرد: بدین گونه نیست که خداوند متعال با پایان یافتن فتنه‌ای دیگر درهای امتحان را بر روی بندگان خود ببندد بلکه برعکس از آن قوم یا آن بندگان یک درجه بالاتر امتحان گرفته می‌شود.

وی متذکر شد: هرچقدر در این فتنه‌ها پاسخ بهتری بدهیم آستانه تحمل خودمان بالاتر خواهد رفت و در برابر فتنه‌های دیگر مقاوم‌تر خواهیم بود البته برخی هستند که درجا می‌زنند و مردود می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بیان داشت: از نگاه رهبر انقلاب که دائماً نیز یادآوری می‌کنند، فتنه ادامه دارد و توجه به آن لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها از صدر اسلام تا هم‌اکنون سه لایه خارجی، داخلی و مردمی  داشتند، گفت: اختلاس محصول تفکر غرب پرست‌هاست.

رسایی تأکید کرد: اگر صفینی اتفاق می‌افتد چون ضلع بیرونی مانند معاویه داشت، در فتنه ۸۸ هم به ‌خوبی می‌توان رد رسانه‌های بیگانه، سرویس‌های جاسوسی غرب و.. را پیدا کرد که دارند که از یک جریان داخلی حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های فلج‌کننده را اولین بار توسط سران جنبش سبز استفاده شد، ادامه داد: این اتفاق در حالی بود که یک سال بعد از فتنه ۸۸ یعنی در خرداد ۱۳۸۹ قطعنامه ۱۹۲۹ شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران وضع می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم یادآور شد: در این فاصله کسی مانند مهدی هاشمی و نماینده جنبش سبز برای غربی‌ها در مورد وضع این تحریم‌ها پیغام می‌برند.

وی با بیان اینکه آوازه‌خوان و مطرب‌های دوران پهلوی هم از عناصر فتنه ۸۸ حمایت کردند، اظهار کرد: اگر در صفین قرآن بر سر نیزه شد و این حیله گرفت چون یک اشعثی در داخل لشکر امام علی(ع) مقدمه شک و شبهه را فراهم کرد، این عنصر داخلی اظهار کرد چند سال انقلاب گذشته است تاکی احساسات، افراطی‌گری آن‌هم با یک سری شعارهای توخالی و از این سری حرف‌ها زدند.

رسایی بیان داشت: چه در لشکر امام علی(ع) و چه بعداً اگر در جمل اتفاق افتاد بدون شک فتنه یک ضلع درونی داشت؛ و چه در سال ۸۸ که رسانه‌های بیگانه از اول انقلاب تا هم‌اکنون نیز به همین صورت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی ‌که برخی از خواصی به اسم نخست‌وزیر امام(ره) و یکی دیگر به نامی دیگر شبهه را بدون هیچ سند و مدرکی مطرح می‌کنند و رسانه‌های بیگانه نیز به کمک آن‌ها می‌آیند بدون شک این شبهه بی‌پایه و اساس جان می‌گیرد.

مدیرمسؤول هفته‌نامه ۹ دی با بیان اینکه منطق فتنه گران منطق قومیت‌گرایی و یک منطق کاملاً باطل اشرافی‌گری بود، اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ با نماد اسلامیت به جنگ جمهوریت آمدند.

وی با یادآوری نامه بدون سلام و والسلام آقای هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری گفت: مضمون این نامه یعنی اینکه سید علی اگر آنچه می‌خواهیم محقق نشود تمام خیابان‌ها را به آتش می‌کشیم.

رسایی تأکید کرد: ۳ هزار اختلاس و ۸ هزار اختلاسی که این روزها می‌شنویم محصول تفکر غرب پرست‌ها است، نه تفکر انقلابی‌ها و غرب‌ستیزها چراکه آن‌ها بچه انقلابی و بسیجی در سوریه و عراق مدافع حرم است هم از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کند و هم از کشورش دفاع می‌کند؛ آیا تا حالا اسم کسی را شنیدید که اختلاس کند و بعد مدافع حرم شود در صورتی‌ که کسی اختلاس می‌کند به غرب پناهنده می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه را نباید دست کسی داد که ادعای مدیریت کند چراکه ادبیات اسلامی نمی‌گوید تو مدیری می‌گوید تو مسؤولی و باید پاسخ‌گو باشی به ارباب‌رجوعی که داشته‌ای.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بیان داشت: امروزه شاهد هستیم فردی در دولت وجود دارد که از اول انقلاب تا هم‌اکنون یا معاون بوده و یا وزیر صنعت بوده است، تنها چهار سالی مسؤولیت نداشته و ماهیانه ۲٫۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما این بود که ما خدا می‌خواهیم نه کدخدا گفت: عنصر داخلی فتنه گاهی ۲ پهلو بودند و مردود شدند که در همان فتنه ۸۸ برخی بودند ۲ پهلو موضوع گیری کردند.

رسایی توده‌های مردم را در تحقق یک فتنه مهم دانست و اظهار کرد: تأثیرپذیری خواص در قضیه صفین باعث شد عوام نتوانند بین حق و باطل را تشخیص دهند چراکه حدیث ثقلین را فراموش کردند.

وی با بیان اینکه موضوع هسته‌ای فتنه‌ای از درون بود، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه رهبری انقلاب گفتند که من به مذاکرات خوش‌بین نیستم،  دوباره آمریکا تحریم‌های ایران را تمدید کرد، بعد رئیس‌جمهور می‌خواهد این شکست مذاکرات هسته‌ای را به رهبری حواله بدهد آیا فتنه شاخ دارد یا دم؟

مدیرمسؤول هفته‌نامه ۹ دی با بیان اینکه کشور ما به چهار دلیل هسته‌ای، نقض حقوق بشر، دفاع تروریست و صنایع موشکی تحریم شده است، تأکید کرد: تجربه‌داریم کوتاهی در برابر غرب باعث پیش روی بیشتر آن‌ها می‌شود.

رسایی یکی از دلایل تدابیر رهبر معظم انقلاب در قضیه برجام را گره زدن آن با اقتصاد مردم از سوی برخی عنوان کرد و گفت:‌ فتنه ۸۸ نزدیک ۸ ماه طول کشید مردم فهمیدند که حق با چه کسی است اما در برجام قضیه متفاوت بود و نزدیک به چهار سال به طول انجامید که فهمیده شود حق با کیست؛ مردم فهمیدند هسته‌ای بهانه است چراکه کشورهایی همسایه ما مثل پاکستان سلاح اتمی نیز دارند، بلکه مسأله اصلی نه گفتن به جریان سلطه و کفر بوده است.

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+