اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15712639   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

برنده واقعی انتخابات مقام معظم رهبری و مردم بودند/اعزام ۵۰۰ زائر برخواری به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

برنده واقعی انتخابات مقام معظم رهبری و مردم بودند/اعزام ۵۰۰ زائر برخواری به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

  برنده واقعی انتخابات مقام معظم رهبری و مردم بودند/اعزام ۵۰۰ زائر برخواری به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

فرماندار برخوار گفت: برندگان واقعی انتخابات، مقام معظم رهبری و مردمی بودند که با حضور گسترده و باشکوه خود بار دیگر چشم طمع دشمنان به این آب‌وخاک را کور کردند.


به گزارش جویاآنلاین، اسفندیار تاجمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در برخوار به مشارکت گسترده و آگاهانه مردم این شهرستان در انتخابات اشاره و اظهار کرد: مردم شهرستان برخوار با تحقق منافع ملی و مصالح نظام جمهوری اسلامی، رشد و پیشرفت کشور و اعتلا و سربلندی شهرستان بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات مردم اضافه کردند.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات ملی و محلی یکی از فرازهای بلند تاریخ تمدن ایران اسلامی است و به تعبیری شئونات حاکمیتی در هر دو سطح رقم می‌خورد، افزود: در این دوره از انتخابات کسانی که رأی آوردند برنده نبودند، بلکه برندگان واقعی انتخابات، مقام معظم رهبری و مردمی بودند که با حضور گسترده و باشکوه خود بار دیگر چشم طمع دشمنان به این آب‌وخاک را کور کردند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان برخوار ادامه داد: سید جواد حسینی، الهام داوری دولت‌آبادی، محمدرضا حیدریان دولت‌آبادی، سید رسول سجادی نسب و ناصر معینی کربکندی به‌عنوان پنج عضو اصلی و حسن عطائی و اعظم طغیانی دولت‌آبادی به‌عنوان اعضای علی البدال توانستند آرای مردم را برای شورای شهر دولت‌آباد برخوار کسب کنند.

تاجمیری تصریح کرد: هم‌اکنون در حال رسیدگی به شکایات و اعتراضات انتخاباتی از شهرهای شهرستان برخوار هستیم و امروز یا فردا طی اطلاعیه‌ای رسمی نتایج دقیق را به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

وی با اشاره به فرا رسیدن گرامی‌داشت سوم خرداد و همچنین بیست و هشتمین ارتحال امام (ره) اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن اعیاد ماه مبارک رمضان با سالروز فتح خرمشهر و هم‌چنین سالگرد ارتحال امام (ره) لازم است که با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی با ستادهای مردمی این مراسمات هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار برخوار در خصوص برگزاری بزرگداشت سالگرد ارتحال بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) از تشکیل نزدیک به ۱۲ کمیته مختلف برای برگزاری باشکوه آن خبر داد و تصریح کرد: اعزام بیش از ۵۰۰ زائر به مرقد حضرت امام (ره) در قالب ۲۰ دستگاه اتوبوس از جمله برنامه‌های بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) خواهد بود.

تاجمیری گفت: برای تأمین مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تخلفات صنفی در ماه رمضان تمهیدات ویژه‌ای هم در حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی و بهداشتی و همچنین مبارزه با روزه‌خواری اندیشیده شده است که از همان ابتدای ماه مبارک رمضان عملیاتی خواهد شد. نتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+