اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15712870   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس در شاهین‌شهر و میمه

مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس در شاهین‌شهر و میمه

  مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس در شاهین‌شهر و میمه

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین در شاهین‌شهر، علیرضا بصیری جزی امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: سالن رزمی شهدای شهر گز پس از چند سال که کلنگ احداث آن به زمین زده‌ شده بود با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.


وی با بیان اینکه ورزش‌های رزمی و انفرادی همواره از سوی جوانان شهرستان مورد استقبال قرار گرفته، افزود: شهر گز از توانمندی‌های بالقوه بسیاری برخوردار است که با توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی، زمینه و بستر شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش در این شهر فراهم خواهد شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، برآورده ساختن توقعات جامعه ورزشی را وظیفه مسئولان دانست و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست شاهد دست‌یابی به نتایج ارزشمندی در زمینه ورزش حرفه‌ای شهرستان باشیم.

بصیری جزی با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت:‌ امسال نیز در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و برائت از مستکبران جهان با توجه به جنایات خونین صهیونیست‌ها در غزه و توطئه‌های استکباری در تجهیز تروریست‌های تکفیری و داعش در عراق و سوریه و هم‌چنین با توجه به جنایات وحشیانه آل سعود در یمن، راهپیمایی روز جهانی قدس متفاوت از سال‌های گذشته در کشور و هم‌چنین شاهین‌شهر و میمه برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: مراسم روز جهانی قدس در شاهین‌شهر و میمه پیام بزرگ و قابل‌توجهی برای مستکبران عالم به‌ خصوص رژیم جعلی صهیونیستی دارد و آن پیام این است که مردم شهرستان تا آزادی قدس در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز وحدت تمام مسلمانان جهان در مقابل دنیای کفر و استکبار است، گفت: مردم شاهین‌شهر در ساعت ۱۱ صبح پس از تجمع در مقابل تالار شیخ بهایی به‌طرف خیابان فردوسی حرکت و در سه‌راه فردوسی تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

بصیری جزی ادامه داد: مسیرهای حرکت راهپیمایی روز قدس در سطح سایر شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شرح ذیل است؛ شهر گز از ساعت ۱۱ صبح میدان توحید، خیابان شهید مطهری مصلای نماز جمعه، شهر میمه از ساعت ۱۲ صبح خیابان شریعتی، بلوار انقلاب، خیابان طالقانی مسجد جامع میمه، شهر وزوان ساعت ۱۰ در مقابل مسجد جامع، شهر لای بید ساعت ۱۰ صبح از مسجد جامع به سمت مزار شهید توکلی و سایر روستاهای بخش ساعت ۱۱ از صبح برگزار خواهد شد..

وی از کمک چهار میلیارد ریالی مسئولان و خیرین شهرستان شاهین‌شهر و میمه به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده‌های این زندانیان در برنامه یک شهر ضیافت خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه که با حضور امام جمعه شاهین‌شهر، شهردار و اعضای شورای شهر و خیرین شهرستان از شبکه پنج سیمای اصفهان پخش شد، مبلغی حدود چهار میلیارد ریال توسط مسئولان و خیرین جهت کمک به زندانیان جمع‌آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: با  کمک نقدی جمع‌ آوری‌ شده طی این برنامه، شرایط آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد نقدی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ماه رمضان فراهم شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+