اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15713675   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

پرسنل شهرداری شاهین‌شهر در راستای منافع خود اعتراض می‌کنند/ زمانی که بیت‌المال تاراج می‌شد چرا کارکنان شهرداری سکوت کردند؟

پرسنل شهرداری شاهین‌شهر در راستای منافع خود اعتراض می‌کنند/ زمانی که بیت‌المال تاراج می‌شد چرا کارکنان شهرداری سکوت کردند؟

  پرسنل شهرداری شاهین‌شهر در راستای منافع خود اعتراض می‌کنند/ زمانی که بیت‌المال تاراج می‌شد چرا کارکنان شهرداری سکوت کردند؟

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، پایگاه مطالبه گر و عدالت‌خواه شهرستان شاهین‌شهر و میمه روز گذشته ۱۰مهرماه ۱۳۹۶ طی مطلبی با عنوان «چرا پرسنل شهرداری شاهین‌شهر فقط برای منافع خود اعتراض می‌کنند» آورده است؛ «به غیر از برخی کارکنان مؤمن و عدالت‌خواه شهرداری شاهین‌شهر این گلایه از تعداد زیادی از پرسنل شهرداری وجود دارد که سال‌ها استخدامی‌های فامیلی در شهرداری، فساد و ریخت‌وپاش و حقوق‌های نجومی روسای خود را به‌خوبی مشاهده و سکوت کردند، دم نزدند، شاید از ترس از دست دادن شغل و یا به خاطر اینکه رؤسا مقداری هم آن‌ها را از این پول‌های نامشروع بهرمندکردند و یا غیره! اما همه باید بدانند سکوت در مقابل ناعدالتی زمانی دامن هرکسی را خواهد گرفت ! وقتی کارکنان شهرداری شاهین‌شهر در مورد استخدامی‌های فامیلی مسئولین و اعضای شورا و سایرین سکوت کردند و تصور کردند که منافعشان حفظ می‌شود، باید فکر همچین روزی را می‌کردند که این بدنه شهرداری روزی اونقدر بزرگ خواهد شد که دیگر شهرداری توان پرداخت حقوق‌های پرسنل را ندارد و ناگزیر باید به کاهش اضافه‌کاری‌ها و به‌مرور اخراج کارکنان روی آورد و به این شکل دامن ساکتین در مقابل ناعدالتی هم گرفته می‌شود . اکنون پرسنل شهرداری و کارکنان اتوبوس‌رانی برای منافع خودشان اعتراض می‌کنند؛ به‌طور مثال رانندگان اتوبوس به‌عنوان نشان دادن اعتراض ، کار را دیر شروع می‌کنند و چراغ‌های اتوبوس‌ها را روشن می‌کنند ! حال مگر چه می‌شد برای منافع مردم و حتی خودشان و بیت‌المال آن موقع که بیت‌المال تاراج می‌شد یا شهردار سابق پاداش‌های میلیونی می‌گرفت ، همین‌گونه اعتراض می‌کردند ؟! چرا ما ایرانی‌ها فقط منافع شخصی خود را می‌بینیم ؟! ما همه سوار بر کشتی هستیم ،  این کشتی جامعه ما هست ، اگر کسی در حال سوراخ کردن این کشتی بزرگ باشد و اعتراض نکنیم ، یک نفر آسیب نمی‌بیند ، همه غرق خواهیم شد ! آقایان کارمندان و کارگران شهرداری ، چرا همان‌گونه که به کم شدن اضافه‌کار خود اعتراض می‌کنید یک اعتراض به پاداش‌های شهردار سابق و سکوت برخی مسئولین مثل امام جمعه نمی‌کنید ؟! امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک واجب دینی در کجای زندگی ما قرار دارد ؟! کسی که نسبت به ظلم بی‌تفاوت باشد روزی ظلم دامن او را خواهد گرفت و این قاعده الهی است.» انتهای پیام/ج


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+