اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714226   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

دومین جلسه شورای مشورتی اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه برگزار شد/برخورد قانونی با رسانه‌های فاقد مجوز دستور کار جلسه

دومین جلسه شورای مشورتی اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه برگزار شد/برخورد قانونی با رسانه‌های فاقد مجوز دستور کار جلسه

  ظهر امروز دومین مجمع عمومی شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از رسانه‌های دارای مجوز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا، ظهر امروز سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۳۹۶ دومین مجمع عمومی شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با دعوت از رسانه‌ها و افرادی که به‌صورت رسمی و قانونی دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و اسامی آن‌ها نیز در سایت جامع رسانه‌ها و خانه مطبوعات کل کشور به ثبت رسیده است و فعالیت رسانه‌ای انجام می‌دهند برگزار شد.
این جلسه بسیار مهم که با حضور و میزبانی فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه برپا شد، در آن (آقایان محسن فخریان، نورالله جویا، وطن‌خواه اصفهانی و خانم‌ ها رضایی و فرحناز خیراتی) از اصحاب رسانه شهرستان ذکر شده حضور داشتند. در این جلسه دو ساعته بسیاری از مسائل و مشکلات اصحاب رسانه از جمله پیگیری برخورد قانونی با رسانه‌ها، کانال‌های اجتماعی و افرادی که بدون مجوز یا پروانه کسب از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت رسانه‌ای در سطح شهرستان هستند مورد بررسی قرار گرفت. تا در مرحله اول طی نامه‌ای اخطارهای لازم به رسانه فاقد مجوز فعالیت و یا همچنین افراد خاطی جهت دریافت مجوز داده شود و در صورت پیگیری نکردن و یا گوش ندادن به هشدارهای لازم، اداره ارشاد آن وقت از طریق مراجع ذی‌ربط به‌صورت قانونی با آن‌ها برخوردهای لازم را انجام دهد. همچنین در ادامه این جلسه مصوبات خوبی از جمله پیگیری مشکل مکان از طریق شهرداری و شورای شهر شاهین‌شهر، بحث آموزش خبرنگاران، برخورد با رسانه‌ها و کانال‌های فاقد مجوز، زمان برگزاری سومین جلسه مجمع عمومی شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه، بازدید سرزده رئیس اداره ارشاد از رسانه‌های فعال در سطح شاهین‌شهر و میمه و سایر در پی داشت که قرار شد آقای طاهرزاده به‌عنوان نماینده اداره ارشاد موضوعات مطرح شده را طی چند روز آینده پیگیری و تا پایان آذرماه نتیجه آن را به اطلاع رئیس اداره ارشاد و اعضای مشورتی اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه برساند. انتهای پیام/ج


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+