اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714423   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

بازگشت آرامش به شاهین‌شهراصفهان/دستگاه قضا با اغتشاش گران مردم نما برخورد کند/ مسؤولان نظام اگر به خواسته های بحق مردم توجه نکنند «همین آش است و همین کاسه»

بازگشت آرامش به شاهین‌شهراصفهان/دستگاه قضا با اغتشاش گران مردم نما برخورد کند/ مسؤولان نظام اگر به خواسته های بحق مردم توجه نکنند «همین آش است و همین کاسه»

  مردم دیگر از این پاس کارهای سیاسی و اقتصادی توسط مسئولان به شدت خسته و گله مند اند و باید این خواص به میدان عمل آمده و اقتصاد مقاومتی و آنچه را که مقام معظم رهبری برای بهتر شدن مشکلات مردم بر روی آن تاکید دارند به شدت پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی آورده است؛ با توجه به ناآرامی‌های چند روز گذشته در سراسر کشور و به‌خصوص در شهر شاهین‌شهر اصفهان که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی و همچنین خسارت‌های زیادی به اموال عمومی شد. و در ادامه رسانه‌های داخلی و برخی رسانه‌های معاند خارجی به آن پرداختند. و اپوزیسیون خارج نشین نیز با پرچم دلسوزی و حمایت از آن‌ها برای برآورده شدن آرزوهای خویش بر آمدند اما دوباره همچون فتنه‌های گذشته چهره آن‌ها برای ملت ایران مشخص و دوباره عزادار شدند. ضمن محکوم کردن اقدامات تعدادی از اغتشاش‌گران که در پوشش معترض در بین مردم دست به تخریب اموال عمومی زده بودند و با آنچه که برخی از کشورهای معاند غربی( آمریکا و اسرائیل ) و عربی( آل سعود ) می‌خواستند، هم آوا شدند و با کمک این افراد در تلاش بودند ایران همچون سوریه و عراق به بیماری همچون داعش به نفع منافع خویش مبتلا شود و به بن‌بست خوردند. و عمل آن‌ها رعایت نکردن خطوط قرمز نظام و عمل نکردن به فرمایشات امام خامنه‌ای بود که کام دشمنان را تا حدودی شیرین کرد. لذا از دستگاه قضا تقاضا داریم که با این بازیگران عربی و غربی به‌شدت برخورد قانونی کند تا بار دیگر نتوانند مرتکب چنین جنایتی از جمله تخریب اموال عمومی شوند و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید پاسخگوی جولان این اغتشاش‌گران در بین مردم باشند؟ هر چند که ممکن است برخی از این اعتراضات مجوزی دریافت نکرده باشند. اما روی سخن ما با آن دسته افراد معترضی است که از خستگی گفتن دردهای خود از بیکاری گرفته تا وضعیت بد معیشت، فقر، مستأجر بودن، یارانه‌ها و سایر در دفتر نماینده مجلس، استاندار، فرماندار و امام‌جمعه، تاکمی از آلام آن‌ها از جمله فقر و بیکاری و بدهی‌های آن‌ها به بانک‌ها و سایر کاسته شود و شاید اقدامی صورت بپذیرد ولی تاکنون هیچ اتفاقی نی افتاده است. به خوبی مشخص است که آن‌ها دیگر از این پاس کارهای سیاسی و اقتصادی توسط خواص(دولت‌مردان، نمایندگان مجلس و...) به شدت گله‌مند هستند و باید همین مسؤولان به میدان عمل بی آیند و اقتصاد مقاومتی و آنچه را که مقام معظم رهبری برای بهتر شدن مشکل معیشت، تولید و اقتصاد مردم در کشور بر روی آن تأکید دارند پیگیری کنند و گرنه مانند آتش زیر خاکستر و به قول این ضرب‌المثل «همین آش است و همین کاسه»! انتهای پیام/ج    


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+