اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714832   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رسانه‌ها همه بیمارند و بیماری را پخش می‌کنند؛استثنا قائل نیستم

رسانه‌ها همه بیمارند و بیماری را پخش می‌کنند؛استثنا قائل نیستم

  وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه سلامت روان در کشور بی توجهیم، گفت: رسانه‌ها همه بیمارند و استثنا قائل نیستم و بیماری را پخش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در همایش سفیران سلامت خطاب به سفیران سلامت اظهار داشت: شما نوجوانان در معرض آسیب‌ها هستید البته نسبت به دوران گذشته فرزندسالاری شده است؛ در زمان ما از ماهواره و تلویزیون خبری نبود و رادیو هم کم بود چه برسد به فضای مجازی، اما اکنون زندگی سخت شده و گرفتاری‌ها بیشتر شده است.
وی با اشاره به زندگی آپارتمان نشینی، گفت: تحرک کمتر شده و تغذیه متنوع‌تر شده است و انسان‌ها در معرض آسیب جسمی هستند؛ باید خیلی مراقبت کنید که سبک زندگی جهانی ملت‌ها را گرفتار می‌کند و انسان‌ها را به کام بیماری‌های مختلف می‌کشاند. قاضی زاده هاشمی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: حواس تان به مصرف روغن و کره و چربی باشد که سکته قلبی و مغزی را در پیش دارد و بیشتر از خودتان حواستان به مادرتان باشد.
وی افزود: سه برابر بیشتر نمک استفاده می‌کنیم که باعث فشار خون می‌شود پس در مصرف روغن و نمک و شکر رعایت کنید و روزی ۲۰دقیقه باید ورزش کنید.
وزیر بهداشت با بیان اینکه مهمترین اتفاق که در وزارت آموزش و پرورش باید روی دهد توجه به سبک زندگی است، گفت: از اینکه آموزش و پرورش ازمون‌ها را در مقطع ابتدایی برداشت، ممنونیم.
وی با بیان اینکه در زمینه سلامت روان در کشور بی توجهیم، گفت: رسانه‌ها همه بیمارند و استثنا قائل نیستم و بیماری را پخش می‌کنند. چرا آمار طلاق بالاست، چون رسانه، خانه و مدرسه درست عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/د



مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+