اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15715232   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار جدید شاهین‌شهر قبل از پایان مهلت قانونی بر اساس برنامه و انگیزه خدمت‌رسانی به مردم انتخاب خواهد شد نه لابی‌گری یا جناح‌بندی سیاسی!

شهردار جدید شاهین‌شهر قبل از پایان مهلت قانونی بر اساس برنامه و انگیزه خدمت‌رسانی به مردم انتخاب خواهد شد نه لابی‌گری یا جناح‌بندی سیاسی!

  رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه تا قبل از پایان مهلت مقرر قانونی قدرتمندترین گزینه را جهت تصدی مدیریت شهرداری شاهین‌شهر انتخاب به مردم معرفی کنیم، گفت: ملاک و معیار ما برای انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر بر اساس برنامه و دارای انگیزه خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود نه لابی‌گری یا جناح‌بندی های سیاسی!

مهرداد مختاری ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان در خصوص انتخاب شهردار جدید برای شهر شاهین‌شهر پیرو پذیرش استعفا عیسی بهمنی شهردار سابق شاهین‌شهر در اوایل خرداد ماه امسال و انتخاب حمید عشقی به‌عنوان سرپرست شهرداری شاهین‌شهر اظهار کرد: نخستین اقدام شوراهای اسلامی در کشور انتخاب شهردار است و اعضای شورای شهر در نخستین جلسه باید نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند و در صورتی که نتواند به توافق نهایی در خصوص انتخاب شهردار برسند باید بر اساس ماده ۷۳ قانون شوراها فردی از کارمندان شهرداری را حداکثر در مدت سه ماه به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کنند. وی با اشاره به اینکه به پایان سرپرستی آقای عشقی در شهرداری شاهین‌شهر بر اساس فرجه قانونی در حال نزدیک شدن هستیم، افزود: تاکنون نزدیک به ۸ نفر رزومه کاری خود را جهت تصدی پست مدیریت شهری شاهین‌شهر تقدیم شورای اسلامی کرده‌اند که این رزومه‌ها با توجه به کارگروه‌هایی که در شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر تشکیل‌شده است در دست بررسی و اقدام می‌باشد. رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه تا قبل از پایان مهلت مقرر قانونی در نظر داریم قدرتمندترین گزینه را انتخاب و برنامه‌های او را جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر شاهین‌شهر به مردم معرفی کنیم، تصریح کرد: به مردم عزیز شاهین‌شهر از این تریبون اعلام می‌کنم ملاک و معیار ما برای انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر بر اساس برنامه، توانمندی، اخلاق و دارای انگیزه خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود نه لابی‌گری یا جناح‌بندی های سیاسی! وی با بیان اینکه تاکنون توانسته‌ایم حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری شاهین‌شهر تامین و پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: در تلاشیم همه مطالبات شرکت‌های پیمانکاری همکار با شهرداری شاهین‌شهر و کارگران زحمت‌کش زیر مجموعه آن‌ها را به‌زودی تمام و کمال پرداخت نماییم. مختاری با بیان اینکه التهاب کنونی بازار بدون شک بر فعالیت‌های شهرداری شاهین‌شهر برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأثیرگذار بوده است، گفت: از دولت تقاضا داریم به کمک نهادهای خدمت‌رسانی همچون شهرداری‌ها بخصوص در حوزه ارزش‌افزوده بیاید تا بتوانیم در حوزه خدمت‌رسانی شرمنده مردم نباشیم. انتهای پیام/ج


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+