اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/10/20    کد خبر: 15717665   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

۱۲ پروژه عمرانی تا پایان سال در شهر تیران افتتاح می شود

۱۲ پروژه عمرانی تا پایان سال در شهر تیران افتتاح می شود

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، حمید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اصفهان،  پیرامون دستاوردها و فعالیت‌های شورای شهر تیران و کرون با بیان اینکه شهرداری تیران از شرایط بد اقتصادی حاکم بر کشور همچون سایر شهرداری‌ها بی‌نصیب نبوده است، اظهار داشت: اجازه نداده‌ایم این شرایط چندان بر فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی شورا و شهرداری به مردم شریف و عالم پرور تیران حکم‌فرما شود.


وی ادامه داد: ما برای این تغییر و تحولات شهر تیران نیازمند آن بودیم که تمام دستورالعمل‌ها و فرآیندهای شهر را بازنویسی نماییم و برای اولین بار نیز این کار صورت پذیرفت و نزدیک به ۱۴ نوع از این اساس نامه ها و شیوه‌نامه‌ها که عمده‌ترین آن‌ها طرح CDS شهرداری تیران و طرح چشم‌انداز پنج‌ساله و ۲۰ ساله بود را دوباره به‌خوبی ترسیم و برای اجرا ابلاغ کردیم.

رئیس شورای شهر تیران گفت: در کنار این‌همه طرح نیاز بود از مشاورین و متخصص زبده بهره ببریم چراکه شورای شهر تیران بر این اعتقاد هست که دیگر روش‌های سنتی جواب‌گو اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهر تیران نیست.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال نزدیک به ۱۲ پروژه عمرانی در شهر تیران مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: برای این پروژه های اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

هاشمی اضافه کرد: از عمده این پروژه ها سرویس بهداشتی پارک شهروند، باغ بانوان، بدنه دیوار مالون جاده تعمیرگاهی، جاده دسترسی منطقه تعمیرگاهی، خیابان جنب درمانگاه تامین اجتماعی، پارک بهارستان، کلنگ زنی ورودی شرق تیران است.

رفع مشکل فاضلاب تیران و کرون با مشارکت بخش خصوصی

وی ضمن تقدیر از فعالیت های شهردار ی تیران در راستای پیشرفت و آبادانی این شهر، بیان داشت: از عمده نیازهای مردم شهر تیران حل مشکل فاضلاب بود که رفع این مشکل مهم با مشارکت بخش خصوصی و با همراهی اعضای شورای شهر و همچنین شهردار در حال محقق شدن است.

 رئیس شورای شهر تیران حذف پل ورودی شهر تیران را یکی دیگر از مطالبات به‌حق مردمی عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های بسیار فراوان مصوبه این پروژه به تصویب رسید و هم‌اکنون این پروژه در مرحله اجرای مناقصه با مشارکت اداره راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد که به‌زودی کلنگ حذف این پل نیز به زمین زده خواهد شد.

وی از ساماندهی ورودی‌های شهر تیران خبر داد و گفت: یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم تیران داشتن استخر سرپوشیده بود که استارت این امر نیز از طریق بخش خصوصی زده شد و هم‌اکنون پروژه مربوطه نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عملیات عمرانی بیمارستان تیران به زودی اجرایی خواهد شد

هاشمی بیان داشت: از عمده نیازهای مردم تیران پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) بود که با حمایت‌های مردمی و خیرین کلنگ زنی آن انجام و به‌زودی عملیات عمرانی این بیمارستان نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر تیران جذب سرمایه‌گذار و ورود به بخش خصوصی است، گفت: هم‌اکنون پارک کوهستان تیران با مشارکت سرمایه‌گذار بومی فرآیندهای قانونی آن به پایان رسیده است و طی ماه های آینده نیز اجرایی خواهد شد.

 توجه به مناطق فرسوده و تاریخی در مساحت بالغ بر ۳۳ هزار مترمربع

رئیس شورای شهر تیران مهم‌ترین کار صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر تیران را ورود به ستاد بازآفرینی و توجه به مناطق فرسوده و تاریخی در مساحت بالغ‌ بر ۳۳ هزار مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای طرح بازآفرینی در مناطق تاریخی و فرسوده تیران انقلاب بزرگی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم شریف تیران می‌توانند عصرهای روز دوشنبه با خدمت گذاران خود در شورای شهر ملاقات و تقاضاهای خود را مطرح نمایند، تأکید کرد: از صبر و حوصله مردم برای اجرای پروژه های شهر تیران تشکر و بابت کمبودها عذرخواهی و همچنین امیدوارم با همدلی و هماهنگی همه اقشار مردم همیشه در صحنه تیران شاهد پیشرفت و آبادنی این شهر باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+