اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/11/25    کد خبر: 15718005   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رونمایی از 10 اثر دکتر بابایی خورزوقی در دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد

رونمایی از 10 اثر دکتر بابایی خورزوقی در دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز در چهلمین فجر انقلاب اسلامی طی آیینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و با حضور مسئولین شهرستان برخوار و استان اصفهان از ده اثر ارزشمند شاعر و مؤلف انقلابی دکتر علی بابایی خورزوقی رئیس سابق آموزش‌وپرورش شهرستان برخوار رونمایی به عمل آمد.


 این آثار به همراه چندین جلد دیگر حاصل حدود چهل سال از عمر این نویسنده است که صرف تحقیق و تفحص در جهت خنثی‌سازی افکار مختلف مادی یا سرمایه‌داری غرب نموده است. در ضمن امتياز همه کتاب‌ها و مقالات ایشان در اين است كه به مناسبت موضوع همراه با اشعاري از مؤلف؛ تدوین‌شده كه در نوع خود کم‌نظیر است.

درهرحال اسامی ده کتاب رونمایی شده همراه با تعداد صفحات آن به شرح زیر است؛

1-دیوان حقیر، در 487 صفحه 2- تنها راه سعادت در پرتو بهترین نوع مدیریت و ولایت، در 386 صفحه 3- نقش عجیب مذهب در ایجاد آرامش همسران، در 381 صفحه 4- معنا درمانی (درمان افسردگی، استرس و اضطراب بدون استفاده از داروهای شیمیایی) در 429 صفحه 5-بهترین راه انتخاب همسر، در 219 صفحه 6- بهترین روش برای دوران خوب نامزدی، در 178 صفحه 7- تنها راه خوشبختی در همسرداری، در 346 صفحه 8- بهترین روش در روابط جنسی و زندگی زناشویی، در 484 صفحه 9- منظومه همسرداری، در 242 صفحه 10- ارزشمندترین لحظه‌ها در استفاده از فرصت‌ها در 261 صفحه که در نوع خود در سطح کشور کم‌نظیر است.

یادآور می‌شود؛ تمام صفحات کتب مزبور در گوشی، تبلت، لب تاب و کامپیوتر خیلی راحت از طریق اینترنت در سایت جهانی (اپلیکیشن) طاقچه با تایپ علی بابایی در قسمت جستجو قابل‌رؤیت و استفاده برای همیشه می‌باشد. در ضمن کلیه درآمد حاصل از فروش کتب این شاعر و مؤلف صرف نشر و ترویج معارف اهل‌بیت (ع) می‌شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+