اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15718047   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

دستگاه‌های نظارتی به مکاتبه تأمل‌برانگیز ابراهیمی ناغانی با پالایشگاه اصفهان ورود پیدا کنند+سند

دستگاه‌های نظارتی به مکاتبه تأمل‌برانگیز ابراهیمی ناغانی با پالایشگاه اصفهان ورود پیدا کنند+سند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته جریان عدالت‌خواهی و مطالبه مردمی شاهین‌شهر در فضای مجازی مطلبی را تحت عنوان مکاتبه تأمل‌برانگیز حسین ابراهیمی ناغانی رئیس و عضو کنونی شورای شهر شاهین‌شهر با مديریت منابع انساني پالايشگاه نفت اصفهان منتشر کرد که بازتاب‌های مختلفی در فضای ذکر شده به همراه داشت. متن پیام به همراه اسناد جریان به‌ظاهر عدالت‌خواه شاهین‌شهر به شرح زیر است؛


در اين نامه كه بسيار قابل‌تأمل و سؤال‌برانگیز می‌باشد، حسین ابراهيمي ناغانی برای يك شركت مستقر در پالايشگاه سفارش ويژه می‌نماید، تحت این عنوان که او را از همتباران (همشهری‌های) خود معرفی می‌کند؟!

و از سوی ديگر در همین نامه عنوان می‌دارد كه ايشان در پرونده‌های مورد اختلاف پالايشگاه و شهرداری تسامح نموده و آن را به‌رسم همتباری يا همشهری بودن رفع و رجوع كرده است!

اولاً اين رسم قومیت‌گرایی و سفارش ويژه جهت همتباران در كجاي قوانين و عدالت و احكام اسلامی می‌گنجد؟!

آيا عضو شوراي شهر می‌تواند صرف قومیت‌گرایی و همشهری بودن از حقوق قانونی مردم شاهین‌شهر صرف‌نظر كند؟!

البته آقای ابراهيمی ناغانی عنوان می‌دارد؛ كه آن كلمه تسامح نيست و تسامع است و اشتباه تايپي بوده و قرار بوده كه نوشته شود، تسريع! که در ادامه قضاوت این مطلب را به عهده مخاطبین محترم می‌گذاریم.

در هر صورت اين نامه از ابتدا تا انتها بسيار قابل‌تأمل و سؤال‌برانگیز است و تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب برای احقاق حقوق مردم شاهین‌شهر ضروری به نظر می‌رسد.

با توجه به بحث داغ اين روزها كه گفته می‌شود برخي مسئولان در احقاق حقوق مردم شاهین‌شهر و سهم آلايندگي مردم از پالايشگاه مسامحه‌کاری‌هایی انجام داده‌اند لذا لزوم ورود دستگاه‌های قضائي و امنيتي به اين ماجرا را می‌طلبد.

از سوی دیگر در همین رابطه بايد بررسي و تحقيق و تفحص شود كه چرا در اين سال‌ها از سهم ميلياردها توماني مردم شاهین‌شهر از آلايندگي و همچنين پروانه‌های ساخت پالایشگاه و عوارض و غیره، بذل و بخشش‌هایی انجام‌گرفته است؟! چراکه اخبار موثق حكايت از آن دارد كه فرزندان برخي مسئولان عالی‌رتبه اين شهر در پالايشگاه استخدام‌شده‌اند؟! که اتفاقاً از دست‌اندرکاران مستقیم موضوع آلایندگی نیز بوده‌اند. آيا در قبال استخدام فرزندان برخي مسئولان شاهین‌شهر در مقابل حقوق مردم از آلایندگی معامله‌ای انجام‌شده است؟!

با توجه به آلودگي بسيار زياد شاهین‌شهر كه متأثر از پالايشگاه و نيروگاه می‌باشد و منجر به بسياري از بیماری‌ها در اين شهر گرديده است، مردم نسبت به اين مسئله بسيار حساس و نگران هستند و از مسئولان مربوطه تقاضای تحقيق و تفحص و در صورت نياز برخورد قاطع را دارند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+