اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/12/2    کد خبر: 15718060   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

حجت‌الاسلام یوسفی خطاب به رئیس شورای شهر شاهین‌شهر؛ لطفاً فرافکنی نکنید/ موضع‌گیری‌های ابراهیمی ناغانی در راستای انتخابات است

حجت‌الاسلام یوسفی خطاب به رئیس شورای شهر شاهین‌شهر؛ لطفاً فرافکنی نکنید/ موضع‌گیری‌های ابراهیمی ناغانی در راستای انتخابات است

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی مدیر سایت به‌ظاهر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر به مطالب روز گذشته حسین ابراهیمی ناغانی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی جوابیه‌ای به شرح زیر به آن واکنش نشان داده است؛


بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از انتشار تصوير نامه‌ی حسین ابراهيمي ناغانی رئيس شوراي شهر شاهین‌شهر به مدير منابع انساني پالايشگاه اصفهان، آقاي ابراهيمي ناغانی در اقدامي عجولانه به انتشار جوابیه‌ای اقدام نمودند كه ابهامات پيرامون ايشان را دو چندان نمود، در مورد جوابیه‌ی ايشان چند مورد را بايد متذکر شد.

اولاً؛ انشاء الله ايشان اصل نامه را منتشر می‌کنند و همگان خواهند ديد كه اصل نامه به‌وسیله‌ی غلط‌گیر دستكاري شده است و کلمه‌ی مورد نظر به (تسريع) تغيير يافته است!

نکته‌ی مهم ديگر اين است که ظاهراً اين اولين نامه‌ای می‌باشد که در آن از کلمه‌ی (تسریع) استفاده شده و قبل از این نامه استفاده از کلمه‌ی (تسریع) سابقه نداشته است يا در غیر این صورت نامه‌های قبلي معدوم شده‌اند؛ اما پس از اين نامه، نامه‌های زياد ديگري موجود است كه در آن کلمه‌ی (تسريع) وارد ادبیات نگارشی آن‌ها شده است.

در هر حال هر عقل سليمي متوجه می‌شود كه اصل نامه كه به پالايشگاه ارسال شده و به دست مديران رفته است اين نامه‌ای بوده كه جريان عدالت‌خواهی منتشر كرده ولي بعد از اينكه اين نامه افشا می‌شود و آقاي ابراهيمي ناغانی متوجه خطاي بزرگ خود می‌شود و نگران می‌شود که اگر اين نامه دست دستگاه‌های امنيتي و قضائي بي افتد چه عواقب خطرناكي براي ايشان دارد، نامه‌ی اصلي را دست‌کاری می‌کند و پائين آن را پاراف می‌کند، كه آن نامه‌ی ارسال شده به پالايشگاه نيز به خاطر غلط املائي بازگردانده شود و در نامه‌های بعدي به پالايشگاه نيز مدام روی کلمه‌ی (تسریع) تأكيد می‌کند تا آن افتضاح قبلي را لاپوشاني كند!

دوما؛ اصلاً ما از کلمه‌ی (تسامح) عبور می‌کنیم، آقاي ابراهيمي ناغانی شما كه طبق گفته‌ی خود در كمسيون ماده ٧٧ نيستيد چطور اعمال‌نفوذ کرده‌اید و تسريع در رفع و رجوع پرونده‌های اختلافي شهرداري و پالايشگاه را انجام داده‌اید؟! (طبق متني كه خود در نامه نوشته‌اید و قبول داريد)

سوما؛ آقاي ابراهيمي ناغانی شما عنوان داشتيد كه فرد سفارش شده و همتبار خويش را اصلاً نمی‌شناسید و صرفاً براي ايشان نامه نوشته‌اید! اينكه عذر بدتر از گناه است. يعني يك عضو شوراي شهر براي یک پيمانكار پالايشگاه که اصلاً او را نمی‌شناسد نامه‌ی سفارشي می‌نویسد و وي را مورد وثوق می‌خواند؟! اگر اين سفارش، زمينه سوءاستفاده‌ی آن شخص را فراهم كرد چه كسي پاسخگو است؟!

چهارما؛ در اين نامه حتي اگر از كلمه (تسامح) عبور كنيم باز در اصل نامه كه خلاف شأن يك مسئول اسلامي كه هیچ بلکه حتی خلاف شأن يك مسئول ملحد نيز هست دیده می‌شود فردي به علت همتباري و نه شايستگي سفارش می‌شود. (چون در نامه اشاره‌ای به شایستگی پیمانکار مذکور نشده است). ضمن اینکه در این نامه به نحوی عنوان می‌شود که آقاي مدير منابع پالايشگاه! شما همتبار من هستيد و من هم در خصوص رفع و رجوع پرونده‌های پالایشگاه و شهرداری فعالیت کرده‌ام پس تو هم متقابلاً پیمانکاری را که سفارش کرده‌ام به کار بگیر! واقعاً اين سطح روابط كه بر اساس همتباري و روابط بین شهرداری و پالایشگاه است زیبنده‌ی يك مسئول است؟!

آیا اینکه آقای ابراهیمی پیمانکار همتبار خویش را بر اساس روابط بین شهرداری و پالایشگاه به همتبار خویش در پالایشگاه سفارش می‌کند بدون اینکه حتی او را بشناسد و اشاره‌ای به شایستگی‌اش بکند برای عموم مردم این شبهه را ایجاد نمی‌کند که در فعالیت‌های پیمانکاری مذکور ذینفع است؟

پنجما؛ آقاي ابراهيمي ناغانی در جوابیه‌ی خود اين انتقادات را در جهت حذف رقباي انتخاباتي آتي دانسته‌اند! آقاي ابراهيمي ناغانی خود افشائي نكنيد. از همين كلام شما مشخص می‌شود كه تمام رفتار و كلام و موضع‌گیری‌های شما در جهت انتخابات است!

آقايان مسئول تمام اين مسئولیت‌ها شش‌دانگ متعلق به خودتان و فرزندان و فامیل‌هایتان! ولي حداقل انسانيت و شرافت را حفظ كنيد و تا كسي به شما انتقاد كرد مسائل را مثل ذهن خودتان سياسي و جناحي نكنيد. الآن چون شما قرار است در انتخابات آتي شركت كنيد ما بايد چشم بر پايمال شدن حقوق مردم و بیت‌المال ببنديم.

ششم؛ این‌که ايشان در مطلبي مضحك با اشاره به نامه‌ی خويش و خطاب به صنايع آلاينده با فرافكني اشاره می‌کند كه چه كساني بعد از اين نامه‌ی دكتر ابراهيمي ناغانی رنج‌برده‌اند؟!

آقاي ابراهيمي ناغانی انتقاد ما به شما همین‌جا است كه برخی از شما مسئولين، با نامه‌نگاری و رسانه‌ای كردن آن فقط دنبال اجراي شو تبليغاتي هستيد و در عمل و پشت پرده نامه‌های سفارشي براي همتباران می‌نویسید و در جهت رفع و رجوع پرونده‌های پالايشگاه تلاش داريد! چرا هیچ‌وقت نامه خود براي همتباران را رسانه‌ای نمی‌کنید؟! و شو اجرا نمی‌کنید.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+