اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/12/2    کد خبر: 15718065   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

وجود بیش از 22 هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

وجود بیش از 22 هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از رسانه ها، علیرضا بصیری جزی روز گذشته در نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری،‌ با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: هرچه بیشتر به مقوله‌ی ورزش و ورزشکاران توجه شود،‌ آسیب‌ها و معضلات جامعه کمتر خواهد بود.


وی با بیان ضرورت وجود طرح‌های راهبردی در اجرای برنامه‌های ورزشی اضافه کرد: شهروندان این شهرستان شاهین‌شهر و میمه پتانسیل‌های فراوانی در رشته‌های ورزشی در سطح‌های مختلف ملی و بین‌المللی دارند و وظیفه هیئت‌های ورزشی، شناسایی، استعدادیابی و سپس معرفی آنان به جامعه‌ است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر استفاده‌ از افراد متخصص در رشته‌های ورزشی تصریح کرد: روسای هیئت‌های ورزشی باید شناخت کامل از حوزه مسئولیت خود داشته باشند تا بتوانند دغدغه‌های ورزشکاران آن رشته را درک و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با تأکید بر عزم دولت در حمایت از ورزشکاران بیان داشت: برنامه‌های دولت در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه ورزش قهرمانی است و برنامه‌های مختلفی برای حمایت از ورزشکاران در حال اجرا و پیگیری است.

بصیری جزی با بیان اینکه در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از ۲۲ هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان وجود دارد، گفت: یکی از نقاط قوت این شهرستان، جوانی و سرزنده بودن آن است و اگر برای جوانان برنامه‌ریزی صحیحی در حوزه‌ی ورزش نداشته باشیم، این نقطه‌ی قوت تبدیل به نقطه‌ضعف می‌شود.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+