اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/12/6    کد خبر: 15718099   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

ناجا به مناسبت نزدیک شدن ایام پایانی سال در شاهین‌شهر و میمه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است

ناجا به مناسبت نزدیک شدن ایام پایانی سال در شاهین‌شهر و میمه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است

 

سرهنگ حسین بساطی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، اظهار کرد: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای اجرای مناسبت‌های پایانی سال جاری و همچنین فرا رسیدن عید نوروز تمهیدات ویژه‌ای در حوزه تأمین امنیت، نظم و آرامش شهروندان با همکاری نهادها و سازمان‌های گوناگونی اندیشیده است.


وی با تأکید بر اینکه انجام گشت‌های انتظامی در تمام سطوح تأثیر بسیاری در پیشگیری از وقوع جرائم و برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه داشته و این اثر در تعطیلات نوروزی که با مسافرت‌های بسیار و خالی‌ ماندن منازل شهروندان برای مدت طولانی همراه است نمودی دوچندان خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به این اصل انکار ناپذیر پلیس پیشگیری گشت‌های خود را در بخش‌های کلانتری، پاسگاه‌ و یگان‌های امداد و به‌صورت خودرویی، موتوری و پیاده سامان‌ داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: مأموران گشت انتظامی این شهر روز گذشته 80 حلقه لاستیک خارجی قاچاق از یک  دستگاه کامیونت بنز خاور کشف و توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی لاستیک قاچاق کشف شده بیش از 450 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این راستا تمام اقلام کشف شده به اداره گمرک اصفهان تحویل و راننده کامیونت نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بساطی با بیان اینکه مأموران کلانتری 13 شهر گز نیز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت باری حامل دام مشکوک و در بازرسی از آن 16 رأس دام قاچاق  کشف کردند، گفت: ارزش ریالی 16 رأس گوساله قاچاق کشف شده یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و دام‌های کشف شده نیز به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل شدند، بیان داشت: امیدواریم مردم عزیز نیز پلیس را به‌عنوان خدمتگزار صادق خود در انجام وظایف محوله یاری کنند تا شاهد روزهایی شاد با بیشترین سطح امنیت برای همه ایرانیان باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+