اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/12/6    کد خبر: 15718117   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جانباز قطع نخاعی دامن‌افشان، سال‌ها در انتظار شهادت سرود «و منهم من ینتظر» سر داد

جانباز قطع نخاعی دامن‌افشان، سال‌ها در انتظار شهادت سرود «و منهم من ینتظر» سر داد

 

به گزارش  صدای جویا  از شاهین‌شهر اصفهان، نورالله جویا صاحب‌امتیاز و مدیر مسؤول پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا طی پیامی شهادت جانباز 70 درصدی قطع نخاعی حاج محمد دامن‌افشان را تسلیت گفت.


متن پیام مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ظهر امروز 6 اسفندماه ۱۳۹۷ خبردار شدیم مرحوم حاج «محمد دامن‌افشان» از جانباز 70 درصدی قطع نخاعی از طایفه و ایل بزرگ علی شروان استان ایلام پس از 30 سال تحمل درد و رنج عصر روز گذشته به همرزمان شهیدش پیوست در ادامه باید گفت؛ شهید سرافراز حاج محمد دامن‌افشان مصداق رزمنده بسیجی و مؤمنی بود که بر عهد خود وفادار ماند و سال‌ها در انتظار شهادت سرود «و منهم من ینتظر» سر داد.

سرافرازی آن بزرگ‌مردی كه سالیان سال مشقت‌های به یادگار مانده از جبهه و جنگ را با جان و دل پذیرفت و امروز در آستانه فرخنده سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با عروج ملكوتي خود و كسب فيض شهادت، نوای عشق و ايثار را زمزمه‌ای ديگر نمود بر کسی پوشیده نیست.

 این‌جانب که از نزدیک با ایشان و خاطراتش در دوران هشت سال دفاع مقدس کاملا آشنا بودم، بر خود لازم دانستم، عروج ملکوتی این جانباز سرافراز را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و امت وفادار، هميشه در صحنه و شهید پرور ایلام تسلیت عرض کنم و ضمن آرزوی علو درجات، صبر جميل برای تمامی دوست داران ایشان را از درگاه ايزد منان مسئلت نمایم.

نورالله جویا

6 اسفندماه 1397 انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+