اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15718124   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر میلاد حضرت زهرا (س) را تبریک گفتند

شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر میلاد حضرت زهرا (س) را تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) حمید عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیام تبریک مشترکی صادر کردند.


متن پیام بدین شرح است:

میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از بانوانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند و یک‌لحظه سکون و ایستایی را بر خود نمی‌پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به‌سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی ایران اسلامی برای همیشه در اهتزاز بماند.

خوشبختانه حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت فاطمه زهرا (س) و با اتکا بر خصایصی نظیر سخت‌کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه‌های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

بدین‌وسیله میلاد مبارک دخت نبی مکرم گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش میلاد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به‌تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران به‌خصوص بانوان فرهیخته شاهین‌شهر تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدواریم بانوان جامعه ما بتوانند در زندگی خود از سیره و منش این ریحانه نبوی و کوثر الهی، بیش از پیش بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+