اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1397/12/9    کد خبر: 15718156   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

اولین همایش کارآفرینی شهرستان تیران و کرون برگزار شد+تصاویر

اولین همایش کارآفرینی شهرستان تیران و کرون برگزار شد+تصاویر

 

بهاره دولت یار ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با بیان اینکه روز گذشته اولین همایش کارآفرینی شهرستان تیران و کرون با حضور دانشجویان و دانش آموزان در سالن آمفی‌تئاتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد بازآفرینی شهرستان تیران و کرون در راستای توانمندسازی شهروندان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی یک‌روزه نمود.


وی هدف از برگزاری این همایش را آموزش مفهوم و ماهیت کارآفرینی به دانشجویان و دانش آموزان و تمرین ترسیم مدل کسب‌وکار به آنان عنوان کرد و افزود: ثبت‌نام‌های اولیه برای حضور در کارگروه‌های کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری، کسب‌وکارهای کوچک، فضای مجازی، مشاغل خانگی و اشتغال بانوان این همایش صورت گرفت تا بر اساس این دسته‌بندی‌ها کارگروه های آموزشی برگزار شود.

عضو شورای شهر تیران یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش کارآفرینی را آشنایی کارآفرینان و صاحبان ایده با آخرین روش‌های روز دنیا به‌وسیله دعوت از اساتید مجرب و سخنرانی برای آن‌ها عنوان کرد و گفت: در این همایش مهم اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان تیران و کرون ازجمله فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تیران، امام‌جمعه، روسای ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف، دانش آموزان منتخب شهرستان تیران و کرون و جمعی از گلخانه داران و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

 وی تصریح کرد: با برگزاری این همایش زمینه‌های جذب بیشتر تسهیلات کارآفرینی جهت اشتغال‌زایی جوانان فراهم خواهد شد و بدون شک تأثیر بسزایی در ارتقاء سطح کمی و کیفی رشد شهرستان تیران و کرون در بر خواهد داشت.

دولت یار اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگروه‌های روزهای یکشنبه از ساعت 10 الی 12 ظهر می‌توانند با مراجعه به شورای شهر تیران با توجه به مشاورهایی که به آن‌ها داده می‌شود، از نزدیک در جریان مزیت‌های این کارگروه‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+