اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15719048   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 15  دقیقه

ابراهیمی ناغانی با انتشار فایل صوتی خطاب به جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ شما دیگر تعیین‌کننده نیستید/ شما از منویات کسانی پیروی می‌کنید که چند دستگی شاهین‌شهر به نفع منافع آن‌هاست

ابراهیمی ناغانی با انتشار فایل صوتی خطاب به جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ شما دیگر تعیین‌کننده نیستید/ شما از منویات کسانی پیروی می‌کنید که چند دستگی شاهین‌شهر به نفع منافع آن‌هاست

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در گروه تلگرامی خود «شهر و شهروند» فایل صوتی در خصوص روشن ساختن ماهیت جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر بر آحاد عموم منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر است؛


(با سلام و کسب اجازه از همه اعضای گروه تلگرامی «شهر و شهروند» من بسیار تلاش کردم که جوابی به آقای محمدامین یوسفی لیدر گروه موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر ندهم. نمی‌دانم این‌ها به 5 نفر پایین را می‌گویند گروه یا نه اما علی ایحال این تعداد 5 نفر ایشان را می‌گوییم گروه!

اما در ادامه کسی که یک نام را مصادره و سعی می‌کند خودش را با آن نام به جایگاه برساند. باید تحلیل کرد آیا این نام با آنچه نامیده برابر هست یا نیست! و چطور می‌تواند یک نام بعضی مواقع توهمی را در یک فرد یا یک گروه ایجاد کند. اینکه ما می‌گوییم عدالت‌خواه و انقلابی و غیره که در جاهای دیگر با همین ویژگی خود را معرفی کرده‌اید. نام عدالت‌خواه را بر روی خود گذاشتید و به‌نوعی این نوع نام را مصادره و قلع کردید.

و در این توهم نیز فرو رفته‌اید که شما عدالت‌خواه هستید و در مقابل هرکسی قرار بگیرید؛ و شما نشان دادید رو به روی همه صنوف و گروه‌ها هستید؛ و همه افراد دیگر طبق این تفکر صفر و یک یا همان سیاه‌وسفیدی که برای خود گذاشته‌اید شما مقابل آن‌ها هستید ناعدالت‌خواه و غیرانقلابی هستند و تنها شما انقلابی هستید. با توجه به مصادیق چگونه این تفکرات بنیادگرایی باعث تک‌صدایی شد و چه فاجعه‌هایی را به بار آورد.

حال بگذریم از این موضوع چراکه بسیاری افراد آگاه و با شعور در شهر شاهین‌شهر هستند که این نوع نگرش و تفکر شما را تحلیل کنند که آیا درست هست یا نه؟ که این کار را نمی‌کنند چون‌که واقعاً شمارا به‌حساب نمی‌آورند که به خواهند نظری راجع به شما بدهند. البته قصد توهین نیست.

اما در ادامه توهم این موضوع را به خودتان پوشش دهید و اثبات کنید؛ یعنی حرکت‌هایی را که انجام می‌دهید نتیجه آن برایتان مهم نیست که بازیگر چه میدانی هستید و چه آثاری این حرکات به همراه خواهد داشت.

فقط چون نام عدالت را برازنده خود می‌دانید. می‌خواهید مصادیق عمل‌گرایانه آن را برای خود اثبات کنید. خوب، با این تعریف‌ها بهترین اقدام آن هست که هر بار خود را مقابل فردی قرار دهید. اگر هم آن فرد جواب شما را داد و محکوم کرد شما با جوسازی، فحاشی، تهمت و توهین این اثبات کنید به هر شکلی شده که بگویید ما مطالبه گر حق هستیم؛ و آن فرد که ما به آن پرداخته‌ایم بدون هیچ کم و کاستی در راه ضدانقلاب و ضد عدالت همان دو صفتی که برای خود ترسیم کرده‌اید هست.

شاهد مثال هم حرف‌هایی هست که من می‌توانم از ادمین های شما در آقای زنگنه در گروه آتش به اختیار، راه سبز که حاج‌آقای امیری هستند و چند نفر دیگر از دوستانتان مانند آقای میری که 24 ساعته توهین می‌کند، حرف‌های زشت می‌زند و آن دیالوگ‌هایی که در خور شان شما هست بیان می‌کند که تمامی مستندات آن کامل موجود هست.

خوب پس شما جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر بایستی این عمل را به خود اثبات کنید، باید هر دفعه بتازید و پنجه بر صورت مدیران و کسانی که یک معروفیتی دارند از حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان به‌عنوان امام‌جمعه بالاترین مقام مذهبی شهر شروع می‌کنید، بعد باید فرماندار را مورد هجمه توهین قرار دهید که نشان دهید که شما در همان مسیری گام بر می‌دارید که یک سری آلترناتیوهایی در کشور پنجه به‌صورت دولت می‌کشند، ما نیز مثلاً اینجا نماد همین آلترناتیو هستیم. بعد به برخی از اعضای شورای شهر شروع به فحاشی می‌کنید، همان چیزی‌هایی که شایسته خودتان هست.

حال در ادامه من از خودم شروع می‌کنم. طبق گفته‌های همکارتان در واقع دوست همراه شما در شورای شهر شاهین‌شهر که چمدان پر از مدارک را از اسناد شورای شهر و شهرداری پرینت گرفته و در واقع اختیار شما گذاشته و عملاً هم تهدید کرده است اگر چنین و چنان شدم حساب همه را می‌رسم. خوب شروع کردید برای من هر چی هم شخم زدید مدرکی علیه من بزنید تا آبروی من را ببرید چیزی پیدا نکردید یک مدرک نوشتاری کاملاً غیررسمی که طبیعتاً هر کسی ممکن هست بدین گونه بنویسد، شما آمدید با این عنوان که آقای حسین ابراهیمی ناغانی برداشته به پیمانکار پالایشگاه نفت اصفهان نامه نوشته و در آن ذکر «تسامح» کرده است.

و تفسیر شما این بود که آقای ابراهیمی ناغانی برداشته و برای آن پیمانکار تسامح کرده است. خوب ما در ادامه آمدیم خیلی قشنگ و حرفه‌ای به موضوع پاسخ دادیم که همه مستندات آن موجود هست؛ و مشخص شد این اتهامات شما علیه این‌جانب کذب محض بوده است؛ و این موارد مطرح‌شده از سوی شما بر اساس همان قاعده‌ای بود که در بالا به آن اشاره کردم.

درحالی‌که بنده برای اثبات گفته‌های شما از همه رسانه‌ها دعوت به عمل آوردم و در آن جلسه کلیه مستندات موجود در خصوص این اتهامات بی‌پایه و اساس شما نشان دادم؛ و گفتم در کمیسیون ماده 77 که اصلی‌ترین کمیسیون هست بنده هیچ‌وقت شرکت نداشته‌ام؛ و در سایر پروندها نیز نشان دادم که پالایشگاه نفت اصفهان به تعهدات خود در قبال جوانان شاهین‌شهر عمل‌نکرده است. بر خلاف آن دونفری که عضو کمیسیون هستند نوشتم که حداکثر برخوردهای قانونی در مورد پالایشگاه اعمال شود؛ و توانستم کذب مطلب شما را به‌خوبی برای همگان روشن کنم. به‌واسطه همین کار شما 20 مورد از اسناد فعالیت‌ها و دفاعیاتی که از حق‌وحقوق مردم شاهین‌شهر انجام داده بودم توانستم منتشر کنم.

به جرات می تونم بگوییم که امثال شماها و دوستانتان توفیق خدمات بی‌منت و برحسب وظیفه‌ای که این حقیر برای مردم انجام داده‌ام هیچ‌وقت نداشته و نخواهید داشت؛ و به‌خوبی نشان دادم استدلال‌های شما از پایه سست و بی‌پایه و اساس است؛ اما شما در واقع چه شیوه‌ای را پیش می‌گیرید، شما فقط وقتی در این فقره و فقرهای قبلی و بعدی از این استراتژی استفاده می‌کنید که مشکل شخصی با کسی ندارید.

بلافاصله آمدید با ناشی گری دیگری یک موضوعی را به آقای دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر نسبت دادید؛ و گفتمان دکتر مقدسی را شروع کردید و خواستید بگویید که ما هیچ‌کسی برایمان ملاک نیست و به همه می‌تازیم و انتقاد می‌کنیم.

خوب این ناشی گری توسط بیانیه‌های پی‌درپی دکتر مقدسی به زیر سؤال رفت و به‌خوبی آقای دکتر مقدسی نشان داد که استدلال‌های شما و آن دوست شورایی شما بی‌پایه و اساس هست؛ و در این پاسخ‌های پی‌درپی به‌خوبی دیدیم. باز روی شما جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر کم نشد و برای اینکه نشان دهید ما انقلابی هستیم، قطعاً به یک مسئول دیگر گیر خواهید داد.

و این را ادامه می‌دهید و در این دعواها برایتان مهم نیست که چقدر ابرویتان رفته است. البته باید گفت زحمت کسی نمی‌دهید؛ اما باعث می‌شوید افرادی که در شهر به‌حق هستند و شما علیه آن‌ها اتهام‌های دروغین می‌زنید بهتر خود را به مردم معرفی کنند.

اما نکته بعدی که می‌خواهم بگوییم در واقع شما جریان موسوم به عدالت‌خواهی در شهر شاهین‌شهر دارید نقشه شومی را پیاده می‌کنید. می‌خواهم این نقشه شوم را به عموم مردم تشریح کنم دست‌های پنهانی که پشت قضیه هستند، رفتار شما گروه عدالت‌خواهی رفتاری هست که می‌خواهد جوانان شهر شاهین‌شهر را بی‌آبرو و بی‌اعتبار کند؛ و باعث گسست اجتماعی شود شما از منویات کسانی پیروی می‌کنید که قصد دارند در شاهین‌شهر چند دستگی ایجاد کنند.

و در واقع این گسست‌هایی است که در برنامه‌های استراتژی آن‌ها وجود دارد. خوب شهر شاهین‌شهر بیش از 180 هزار جمعیت تحصیل‌کرده و فعال دارد و تقریباً انسان‌های مؤثری در آن زندگی می‌کنند. افرادی که دنبال منافع سیاسی و حزبی می‌گردند دوست دارند برای به دست آوردن منافع خود یا شاهین‌شهر را همیشه در محاق و حاشیه ببیند و یا این‌که آن چهل تیکه‌ای کنند که باعث شود به آن وحدت نرسد؛ که هیچ‌وقت مؤلف یا تعیین‌کننده نباشد. چون شاهین‌شهر اگر تعیین‌کننده باشد. امثال آن دست‌های پشت پرده هیچ جایگاهی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و گز برخوار نخواهند داشت؛ و شما نیز پیاده کننده این استراتژی هستید.

و این پیغام را به دوستان پشت پرده خود بدهید که کور خواندید، شاهین‌شهر دیگه آن شاهین‌شهری نیست که شما می‌خواهید چراکه در هر جا ورود پیدا کردید. میثاق نامه هایی که در دفتر شما نوشته می‌شد. همش از جنس نفرت و کینه‌توزی بود و در همین شورای دوره چهارم که اتفاقاً سر ناآگاهی نمونه آن را داشتیم شما از اتفاق آراء نظر چند نفر کوهی از اختلاف و حاشیه برای رسیدن به اهداف خود درست کردید.

و در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر حتی این میثاق نامه موجب اختلاف بین جوانان شهر شد. در دو سال گذشته یک شاهین‌شهر رو به ویرانی و نابودی به بار آوردید که البته برای جریان پشت پرده چندان مهم نیست.

 از تفکر شما چیزی جزء ویرانی بر نمی‌آیید اما این دفعه جوانان شاهین‌شهری به‌خوبی متوجه شده‌اند که باید این دست‌های آلوده قطع کرد؛ و باید این تفکر را از شهر بیرون کرده تفکر شما کاملاً شناسایی‌شده و قول می‌دهم جوانان شاهین‌شهری دیگر فریب شما را نخواهند خورد.

همان جوانان هایی که فریب مطالب شما توسط ابرازهایی قدرتمندی که داشته‌اید خورده‌اند از دست نخواهیم داد. چراکه آن‌ها برادرهای ما هستند، هرچند برخی هم هنوز دارند از این تفکر فریب‌کارانه شما پیروی یا حمایت می‌کنند؛ اما مطمئن باشید ما دیگر اجازه نخواهیم داد، این جوانان دیگر شمارا همراهی کنند و حتماً آن‌ها فرزندان شاهین‌شهر هستند و آن‌ها را بر می‌گردانیم و نشان خواهیم داد شاهین‌شهر می‌تواند یک شهر مؤلف باشد نه منفعل، شما با شعارهای مذهبی نمایی‌تان تاکنون تعیین‌کننده بودید اما این دفعه کور خوانید. آنجایی که تعیین‌کننده است شاهین‌شهر خواهد بود. مردم شاهین‌شهر آگاه و فهیم هستند و به شیوه‌ها و روش‌های تفرقه‌افکن شما به فضل الهی آشنا هستند و بر آن‌ها فائق خواهند آمد. به کسانی که از این جریان پیروی می‌کنند توصیه می‌کنم دنبال این جریان نباشید.

اما نکته دیگر اینکه بگذارید به این چند نفر عدالت‌خواه بگویم. مردم شاهین‌شهر کسی را می‌خواهند که دلسوز باشد. شما به ما پاسخ دهید در کدام رفتار یا فعالیت اجتماعی این شهر دخالت داشته‌اید.

آیا در فعالیت‌های محیط زیستی یا عام‌المنفعه یک اثر خیر گذاشتید؟ آیا سراغ دارید که عمل خیر انسانی داشته‌اید؟ شما تنها دارید از یک فضای مجازی بدون هزینه بدون هیچ کار خیری خود را مطرح می‌کنید.

مردم دیگر آگاه هستند و به‌خوبی می‌دانند آن‌کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد چه کسی هست و آن‌کسانی که دنبال هیاهو و تهاجر و غوغا سالاری هستند چه کسانی هستند، بهتر است دیگر از این رفتارهای غیراخلاقی خود دست‌بردارید. پیام ما برای مردم شاهین‌شهر روشن و واضح هست و امیدوارم کسانی که خسته هستند از این رفتارهای بیدارکننده این جریان به هم به پیوندند. به امید فردای بهتر برای شاهین‌شهر عزیز و دوست‌داشتنی‌مان) [audio mp3="http://www.sedayejoya.ir/wp-content/uploads/2019/04/failsoti.mp3"][/audio]

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+