اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/2/9    کد خبر: 15719337   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شکرزاده؛ شهردار تیران طی پیامی نهم اردیبهشت روز شورا را تبریک گفت

شکرزاده؛ شهردار تیران طی پیامی نهم اردیبهشت روز شورا را تبریک گفت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ پیمان شکرزاده شهردار شهر تیران طی پیامی روز نهم اردیبهشت‌ماه روز شورا را تبرک گفت.


متن پیام شهردار تیران به شرح ذیل می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت‌ماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز شورا نام‌گذاری شده، فرصتی است مناسب تا تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی بداریم و برای تلاشگران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

لازم به ذکر است که یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی تعامل، همدلی، همفکری و مشورت است و چه بسا که دین مبین اسلام هم به‌عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، رشد و توسعه و سعادت بخشی هر جامعه‌ای به همفکری و مشورت نگاه و توجه ویژه‌ای نموده است.

شورا به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از اراده مردم بر خواسته است، زبان گویای آنان در مقابل مسئولان و نهادهای مختلف است و به‌نوعی وکلای مردم محسوب می‌شوند.

یقیناً خدمت بی‌منت به ملت عزیز ایران اسلامی در هر مقام و جایگاهی به‌خصوص با عضویت در شوراها توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است.

این‌جانب ضمن عرض تبریک روز شوراها، به شوراهای محترم شهر تیران و همچنین اعضای محترم شورای روستاها امیدوارم هر روز شاهد رشد و شکوفایی روز افزون این عزیزان در تمامی عرصه‌ها باشیم.

و سلام علی من اتبع الهدی

پیمان شکرزاده

شهردار تیران

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+