اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/2/12    کد خبر: 15719362   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 1  دقیقه

تلفن گویای رسیدگی به شکایات و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد

تلفن گویای رسیدگی به شکایات و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید اکرم خانی صبح امروز 12 اردیبهشت ضمن گرامی داشت روز معلم در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند شاهین‌شهری تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد. وی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند از طریق دو شماره تلفن 45224970 الی 45224972 با گرفتن داخلی 8 انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس‌دهی اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی اعلام و پاسخ مد نظر خود دریافت کنند. مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه جابه‌جایی شهروندان شاهین‌شهری در قالب ناوگان حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین اقدامات و خدمات شهرداری شاهین‌شهر است، گفت: در این راستا سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری برای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان، سالانه ناوگان خود را نوسازی و تجهیز می‌نماید.


انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+