اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/2/30    کد خبر: 15719518   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان بر راه‌اندازی هر چه زودتر متروی شاهین‌شهر به اصفهان تأکید فراوان دارند

استاندار اصفهان بر راه‌اندازی هر چه زودتر متروی شاهین‌شهر به اصفهان تأکید فراوان دارند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام در ماه مبارک رمضان اظهار کرد:  امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه مدیریت شهری، توسعه پایدار شهری و حفاظت از محیط‌زیست است.


وی با بیان اینکه حرکت به سمت استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل با آلایندگی حداقل، یکی از مهم‌ترین اقدامات برای دستیابی به اهداف ذکرشده است، افزود: در این راستا شهرداری شاهین‌شهر اقدامات متعددی برای احداث و راه‌اندازی متروی شاهین‌شهر به اصفهان انجام داده و هرساله بخشی از توان فنی و سرمایه‌ای خود را برای سرعت بخشی به تحقق این امر مهم اختصاص داده است. شهردار شاهین‌شهر انجام مطالعات امکان‌سنجی اقتصادی سیستم ریلی اصفهان - شاهین‌شهر همچنین انجام مطالعات مرحله اول و دوم زیرسازی مسیر ریلی از میدان استقلال تا میدان ولی‌عصر (عج) شاهین‌شهر، برگزاری نشست‌های تخصصی، جلسات هماهنگی با شهرداری و استانداری اصفهان و نشست‌های 132، 134 و 137 شورای فنی امور زیربنایی و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی را از مهم‌ترین اقدامات شهرداری شاهین‌شهر در خصوص متروی شاهین‌شهر به اصفهان خواند. وی متذکر شد: استاندار اصفهان نیز بر احداث و راه‌اندازی متروی شاهین‌شهر به اصفهان تأکید بسیار دارند و در حال حاضر با جدیت و نگاه ویژه مدیریت شهری به پروژه متروی شاهین‌شهر و با توجه به نشست 137 شورای فنی امور زیربنایی و حمل‌ونقل ریلی وزارت راه و شهرسازی، نقشه تکمیلی مسیر تهیه گردیده است.

عشقی خاطرنشان کرد: بعد از اخذ مجوز مذکور، شهرداری می‌تواند با حمایت مسؤولان کشوری و استانی عملیات اجرایی پروژه مترو را آغاز نماید و مسیر 13 کیلومتری متروی شاهین‌شهر به اصفهان از رفیوژ میانی اتوبان آزادگان خواهد بود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+