اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/3    کد خبر: 15719538   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

جنگ آمریکا با ایران منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد

جنگ آمریکا با ایران منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سردار اصغر عرب پور شامگاه جمعه در همایش روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر که به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر در یادمان شهدای گمنام بانک استان برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا کسی که در راه حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی (ص) شهید نشود، محکوم‌به مردن هست.


وی افزود: برای ما شیعیان واژه شهادت، واژه‌ی نامأنوس نیست و بیشتر به همین خاطر هست که شیعه پیراهن ذلالت را نمی‌پذیرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد با بیان اینکه شهدا از ابتدای انقلاب تا هم‌اکنون امنیت و آرامش خاطر را برای ما ملت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی تأمین کرده‌اند، تصریح کرد: بررسی کنید و ببینید دنیای کفر و استکباری که در گذشته از صدام حمایت می‌کرد و امروز از گروهک تروریستی داعش هم‌اکنون در دنیا چه جایگاهی دارد.

وی با بیان اینکه عزاداری سید و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) و راهپیمایی اربعین فرصت بزرگی جهت معرفی فرزند غایب او حضرت ولی‌عصر (عج) است، بیان داشت: جامعه امروز ما به‌شدت نیازمند راه و هدف امام حسین (ع) است.

سردار عرب پور ادامه داد:‌ در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر (ع) و خون شهدای گران‌قدر، تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) بوده است که امروزه توانسته‌ایم در مقابل همه فتنه‌هایی که توسط جبهه استکباری علیه ملت و انقلاب ما به راه انداخته است سربلند بیرون آییم.

وی متذکر شد: دنیای کفر و استکبار بعد از آنکه در میدان نبرد نتوانست در مقابل ما به پیروزی دست پیدا کنند از طریق حیله مذاکره ورود پیدا کرد تا شاید از این پنجره بتواند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند که مجدداً تیر او به سنگ خورد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر جا که موضع ضعف با آمریکا و هم‌پیمانان او وارد مذاکره شده‌ایم در آنجا شکست‌خورده‌ایم اما هر جا که از راه قدرت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های این دشمن خبیث ورود پیدا کرده‌ایم آنجا موفق شده‌ایم.

وی با بیان اینکه شکی نداریم در تمام مراحل انقلاب به‌خصوص در آزادسازی خرمشهر عنایت خداوند متعال همیشه شامل حال ما بوده است، افزود: آمریکا ازآنجاکه می‌داند، نمی‌تواند با ایران وارد جنگ شود اقدام به جنگ روانی و تبلیغاتی جهت ناامید کردن مردم از انقلاب کرده است که در این مسیر نیز شکست خواهد خورد.

سردار عرب پور با تأکید بر اینکه چنانچه آمریکا بخواهد با ایران وارد جنگ شود، این جنگ بدون شک منجر به نابودی اسرائیل و تمام منافع او در منطقه خواهد شد، اظهار داشت: باید زیر ساخت داخلی و فرهنگی کشور را تقویت کنیم تا در مقابل هجوم دشمنی همچون آمریکا در امان قرار بگیریم.

این همایش که با حضور آحاد مردم برگزار شده بود، اسفندیار تاجمیری فرماندار، حجت‌الاسلام ملکیان دستجردی امام‌جمعه، حمید عشقی شهردار و سایر مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+