اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/4    کد خبر: 15719554   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

سجاد قهرمانی فرد نائب رئیس شورای شهر شاهین‌شهر شد

سجاد قهرمانی فرد نائب رئیس شورای شهر شاهین‌شهر شد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز 4 خردادماه 1398 در یک‌صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر که با حضور اعضاء، حمید عشقی شهردار شاهین‌شهر و سایر مدعوین در ساختمان نگارستان برگزار شد.


در این جلسه با اکثریت آراء سجاد قهرمانی فرد به‌عنوان نائب رئیس جدید و پرستو جهانگیری به عنوان منشی اول شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر انتخاب شدند. پیش از این علیرضا جهانگیری نائب رئیس شورا بود که به دلیل اعمال ماده 48 آیین نامه داخلی شورا و مطرح شدن آن از این سمت کنار گذاشته شد.

لازم به ذکر شورای دوره پنجم شهر شاهین‌شهر از ابتدای آغاز فعالیت تا هم‌اکنون دستخوش حاشیه‌ها و تغییرات مختلفی ازجمله؛ تغییر شهردار، اختلاف‌نظرهای سیاسی بین حسین ابراهیمی ناغانی و جریان موسوم به عدالت‌خواهی، تعلیق عضویت علی فتحی و جایگزین شدن نرگس السادات موسوی به‌عنوان عضو علی‌البدل به‌جای او و سلب عضویت مهرداد مختاری از شورای شهر شاهین‌شهر توسط هیات حل اختلاف استانداری اصفهان بوده است که هم‌اکنون پرونده تخلفات این دو عضو شورای شهر «علی فتحی و مهرداد مختاری» در وزارت کشور جهت بررسی بیشتر و اعلام حکم نهایی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+