اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/1    کد خبر: 15719853   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

عشقی؛ از خدمات ارائه‌شده توسط شهرداری شاهین‌شهر به ساکنان مسکن مهر دفاع کرد

عشقی؛ از خدمات ارائه‌شده توسط شهرداری شاهین‌شهر به ساکنان مسکن مهر دفاع کرد

 

به گزارش صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی شهردار شاهین‌شهر عصر روز پنج‌شنبه در دیدار با شهروندان محله مسکن مهر، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر ارائه خدمات مطلوب در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر خصوصاً محله نوبنیاد مسکن مهر است.


وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به موقعیت بسیار خوب و هم‌جواری مجموعه مسکن مهر با مرکز شهر توانسته‌ایم بیشترین خدمات زیربنایی و روبنایی را برای ساکنین این محله ایجاد نماییم.

عشقی به اقدامات شهرداری شاهین‌شهر در محله مسکن مهر ازجمله احداث چند بوستان محله‌ای، ایستگاه آتش‌نشانی، فرهنگسرا و ورزشگاه، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی، سرویس‌دهی اتوبوس، جمع‌آوری زباله و رفت و روب خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: علی‌رغم محدودیت‌های مالی در شهرداری ولی با تلاش و همیاری یکدیگر این خدمات را ارائه نموده و سعی خواهیم کرد در آینده نزدیک فعالیت‌های چشمگیری بیش‌ازپیش در این محله انجام دهیم.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست با ساکنین محله مسکن مهر ضمن تشکر از حضور ساکنین و مسؤولان ادارات گفت: خوشبختانه مجموعه مسکن مهر در موقعیت جغرافیایی خوبی از شهر قرار گرفته که این مهم باعث گردیده ادارات خدماتی بتوانند خدمات خود را در این محله ارائه نمایند.

وی در ادامه افزود: شهرداری شاهین‌شهر با ارائه اقدامات گسترده و متنوع خود در محله مسکن مهر توانسته خدمات سازنده‌ای ارائه نماید.

تاجمیری اظهار داشت: امیدواریم با همکاری ادارات متولی در شهر بتوانیم دیگر خدمات را در محله مسکن مهر انجام دهیم.

این نشست مردمی که با همت شهرداری شاهین‌شهر برگزار شده بود در آن فرماندار شاهین شهر و میمه، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس، برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+