اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/9    کد خبر: 15719911   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

دست‌های پشت پرده در تحریک کارگران شهرداری شاهین‌شهر نقش داشتند

دست‌های پشت پرده در تحریک کارگران شهرداری شاهین‌شهر نقش داشتند

 

علی عرب چم چنگی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، در مورد اعتصاب چند روز اخیر کارکنان فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی جدید از این پس شهرداری شاهین‌شهر همچون سایر شهرداری‌های کشور موظف است، نیروی انسانی خود را به‌صورت قرارداد حجمی تأمین کند و نه تأمین نیرو کار...!


وی در ادامه افزود: به همین دلیل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر اقدام به قانونی‌ترین راحل ممکن یعنی برگزاری مناقصه نمود و دو تن از با رتبه‌ترین پیمانکاران استان اصفهان (شرکت گلینه فجر سپاهان- شرکت مینا گل اسپادانا) در خصوص حفظ و نگهداری فضای سبز برنده مناقصه شدند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: در متن قرارداد با پیمانکاران جدید همه مزایا و حقوق کارگران بر اساس آنچه قانون اداره کار تعیین کرده است ازجمله بیمه، طرح طبقه‌بندی و پایه سنواتی به‌خوبی دیده شده است و پیمانکاران طبق قرارداد موظف به اجرای آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در قرارداد منعقدشده با پیمانکاران جدید حداقل پایه حقوق هر کارگر 2 میلیون تومان و حداکثر نزدیک به 4 میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است، گفت: در همکاری با پیمانکاران جدید همه کارگران فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر حتی بهتر از گذشته پایه سنوات، مزایا و حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

عرب چم چنگی از دست‌های پشت پرده در تحریک کارگران فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر سخن گفت و بیان داشت: باید بگوییم تنها خدا از نیات این اشخاص که به‌دروغ کارگران را تحریک می‌کنند تا بتوانند به مقاصد پلید و شوم خود دست پیدا کنند باخبر است وگرنه ما با تمام قدرت ایستاده‌ایم که ذره‌ای از حقوق کارگری پایمال نشود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+