اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15719936   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر روز قلم را تبریک گفتند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر روز قلم را تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر طی پیامی روز قلم را تبریک گفتند، متن پیام به شرح زیر است؛


سوگند خداوند به «قلم» و «نوشته»، قلم را قداست و نوشتن را حرمت بخشیده است. درخت قلم، اگر ریشه در تعهّد، تدیّن، علم و آگاهی داشته باشد، میوه‏ایش شیرین و ماندگار خواهد بود.

ارزش هر قلم، به «پیام» آن است و عظمت نوشته، به محتوایش. قلم‏های آگاهی‌بخش، آزاده و شهیدپرور؛ عشق‌های برتر را بذرافشانی می‏کنند و شور، آزادگی و شهادت‌طلبی را در رواق دل‏ها می‌تابانند و شهیدان را در معراج شهادت، از «خاک» تا «خدا» به‌پیش می‏برند.

چه دست‏هایی قلم شده تا قلم در دست‌پاکان قرار گیرد و چه بسیار بزرگان و نویسندگان شجاع که «شهید قلم» شده‌اند. نویسنده متعهّد و آگاه، حماسه‌ساز میدان نبرد اندیشه‌هاست و برای پیروزی، نیازمند «مهارت»، «دقت»، «هدف‌گیری»، «لحظه ‏شناسی» و «سرعت عمل» است.

چهاردهم تیرماه، روز قلم، فرصت مناسبی است تا از پاک‌بازی‌های اصحاب متعهد و فرهیخته قلم تقدیر نموده، و از همه نویسندگان، شعرا، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مؤلفین، ناشرین، فیلم‌نامه و نمایشنامه نویسان، متعهدانه امانت‌داری کنیم.

بدین‌وسیله روز قلم را به دست‌اندرکاران این حوزه خصوصاً اهالی قلم شاهین‌شهر تبریک عرض نموده، آرزو داریم تا قلم‌هایشان در راستای رسالت الهی و انسانی و ایجاد شور، نشاط و امید به ایرانی آباد و پیشرفته در پناه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که میراث بزرگان و شهدای این آب‌وخاک است؛ همواره نویسا باشند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+