اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/13    کد خبر: 15719940   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفتند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر طی پیامی روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفتند، متن پیام به شرح زیر است؛


ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در سیستم مدیریتی جدید می‌باشد چراکه امروزه شهرها و روستاها نه‌فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می‌باشند.

امروزه برنامه‌ریزی و مدیریت در مناطق شهری و روستایی که بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌باشد، باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی حول محور معنویت و عقلانیت کمک نماید.

بی‌تردید در فرایند مردم‌سالاری، کارآمد سازی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موجب کیفیت‌بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می‌شود.

بدین‌وسیله 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری را خدمت کلیه تلاشگران عرصه عمران و آبادانی شهرها و روستاها تبریک عرض نموده، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه‌روزی کارکنان خدوم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خصوصاً تلاشگران شهرداری شاهین‌شهر، توفیق روزافزون و سلامتی آن‌ها را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+