اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/27    کد خبر: 15720047   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

آقای قهرمانی فرد آیا عملکرد شما در شورای شاهین‌شهر به مشابه ورزش بسکتبال بوده است

آقای قهرمانی فرد آیا عملکرد شما در شورای شاهین‌شهر به مشابه ورزش بسکتبال بوده است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال اجتماعی طی یادداشتی با عنوان «نقدی بر عملکرد سجاد قهرمانی فرد عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر» آورده است؛ قبل از تحریر درآوردن این مطلب شما همراهان همیشگی را به مسافرت دو هفته گذشته به شهر گلپایگان و به مراسم تودیع و معارفه پیمان شکرزاده شهردار جدید و از اقوام نزدیک آقای سجاد قهرمانی فرد عضو کنونی شورای شهر شاهین‌شهر ارجاع می‌دهم که تصادفاً و به‌اتفاق هم به آن شهر رجوع کردیم.


به همان حرف‌هایی که در طول مسیر بین همدیگر رد بدل شد و بنده را متهم به‌دروغ پراکنی انتشار اخبار در دو فقره یکی دعوای اخیر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر با محمدامین یوسفی لیدر جریان سیاسی عدالت‌خواهی و دیگری حمل مواد مخدر توسط یکی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر متهم کردید.

با عرض پوزش باید به اطلاع مخاطبین گرامی عرض کنم هر دو فقره اتهامی که از سوی آقای قهرمانی فرد به این‌جانب در همان سفر زده شد. دروغ از آب درآمد، به این شکل که در فقره اتهام اولی اثبات شد جنابعالی طی تماسی با بنده در همان شب حادثه عنوان داشتید که اعضای جریان سیاسی عدالت‌خواهی با آقای مقدسی رئیس اسبق شورای شهر درگیر و وی را کتک زده‌اند و هم‌اکنون درب کلانتری هستند؛ و در فقره دومی زمانی روسیاه شدید و حرف بنده به کرسی نشست که سر میز ناهار با حجت‌الله غلامی معاون عمرانی استاندار اصفهان، وی نسبت به حال‌وروز شورای شهر شاهین‌شهر به‌شدت شاکی بودند و در خصوص اتهام حمل مواد مخدر توسط یکی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر سخن به میان آوردند و شما نیز سریعاً با ورود به سامانه سنا حکم براعت آن عضو شورا جهت اثبات حقانیت و حفظ آبرو نشان دادید.

غلامی در ادامه از اینکه از هفت نفر عضو شورای شهر شاهین‌شهر پنج نفر آن‌ها در شورای حل اختلاف استانداری پرونده دارند، بسیار ناراحت بود و شما پاسخ دادید ای‌کاش که شورای دوره پنجم شاهین‌شهر را منحل کنید. خلاصه بعد اثبات راستی آزمایی سخنان این‌جانب، شما آقای قهرمانی فرد حتی این جرات را به خود ندادید از بنده معذرت‌خواهی کنید.

فعلاً جزئیات داستان این دو مطلب و تفسیرهای نادرستی که برخی از آن کرده بودند بماند برای بعد چراکه از شأن مطلب می‌کاهد و به نظرم مصلحت نیست دلایل اصلی این اتفاقات را عنوان کنم. چراکه می‌خواهم شما را به مناقصه دیروز پسماند حواله بدهم، مناقصه‌ای که شرکت نسیم شهر اصفهان با مبلغ 15 میلیارد و 800 میلیون تومان برنده آن شد و شرکتی که شما برای مدیرعاملش هیات باز کرده بودید و برای مظلومیت او سینه می‌زدید از گرفتن مجدد او باز ماند.

ظاهراً همه رفتارهایی که شما از خود نشان می‌دهید یا از روی ناآگاهی است و یا ببخشید نداشتن بصیرت! به این دلیل که همان‌طور می‌دانید فصل خطاب همه ما عمل کردن به قانون است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، اگر مدیرعاملی کنونی پسماند کار خود را به‌درستی انجام داده و در حق کارگران نیز دچار غفلت و کوتاهی نشده است ما به‌جای شما در همین‌جا از زحمات و تلاش‌های او تشکر می‌کنیم.

اما قانون می‌گویید مدت مناقصه که وی در سال گذشته شرکت کرده به اتمام رسیده و برای فعالیت مجدد باید در مناقصه شرکت کند. حال جالب این هست که مخاطبین بدانند، مدیرعامل کنونی شرکت پسماند در مناقصه‌ای شرکت می‌کند که اصلاً هیات مدیره‌ای آن، نزدیک به دو ماه است که منحل شده پس تا این جای کار ظاهراً سینه زدن شما و دفاع برای اعمال ماده 19 اشتباه بوده است. امیدوارم جانب‌داری شما از روی عقل بوده باشد و نه هیجان!

دیدگاه بنده این هست شما به‌جای اینکه به وظیفه سنگین وکالت و نمایندگی خود بپردازید به‌اشتباه و نبود راهنما، وکیل خواص شده‌اید. پس آقای قهرمانی اجازه بدهید برای این وکالت و دفاعی که به‌ظاهر از حق‌وحقوق مردم می‌کنید فاتحه‌ای بخوانم (حمد-توحید)

جناب آقای قهرمانی فرد عضو شورای شهر شاهین‌شهر (حقوقی) می‌توانم به‌عنوان یک خبرنگار از شما مرد قانون که به‌خوبی با راهروهای دادگاه و پرونده‌های مختلف دعوا آشنایی دارید، بپرسم تاکنون چه گلی به جمال شهر شاهین‌شهر زده‌اید که ما اصحاب مطبوعات و رسانه از آن بی‌اطلاع هستیم؟!

جناب آقای قهرمانی فرد قانون به شورا اجازه دخالت در امور اجرایی را نداده است به‌جز نظارت! آیا حمایت سیاسی شما و تأکید مستقیم بر انتخاب مدیرعامل کنونی پسماند چه پالسی را به مخاطب می‌دهد؟ (حمایت یا نظارت)

جناب آقای قهرمانی فرد هیچ‌وقت یادم نمی ورد و نخواهد رفت، زمانی که همشهری و فامیل نزدیک شما (علی فتحی) در شورای شهر بود، به‌جای تلاش و کمک کردن، شما تمام همت خود را برای عزل او به کار بسته بودید، این رفتار شما مرا یاد این غزل حضرت حافظ انداخت؛ «من از بیگانگان دیگر ننالم... که با من هر چه کرد آن آشنا کرد»! بماند که در بحث خطای آقای علی فتحی عضو تعلیقی شورای شهر شاهین‌شهر به‌عنوان یک خبرنگار حرف‌ها دارم. خلاصه همان بهتر که آقای علی فتحی از شورا رفت. شما که با یک همشهری و فامیل نزدیک خود این‌گونه رفتار می‌کنید پس وای به حال من جویای غریبه!

جناب آقای قهرمانی فرد بارها و بارها عنوان داشته‌اید که من در پشت پرده در حال خدمت به مردم هستم و خودم را به داخل حاشیه‌ها نمی‌اندازم. اولاً این حرف کاملاً اشتباه است و این خدمات پشت پرده شما چیزی جز حاشیه نبوده است. دوما اگر هنرمندی وارد میدان شو و عملکرد خودتان را برای مردم شفاف‌سازی کن همان نکته‌ای که مقام معظم رهبری همیشه به آن اشاره داشته‌اند. مگر مردم ولی‌نعمت انقلاب نیستند آقای قهرمانی فرد؟!

جناب آقای قهرمانی فرد شما که به ورزش بسکتبال علاقه‌مندید و مدتی هست که به علت فعالیت در آن مچ پای شما دچار آسیب‌دیدگی شده است پس خوب باید بدانید، ورزش بسکتبال یک بازي گروهي و هیجان‌آوری است که در آن بازيکنان بايد داراي سرعت عمل و تحرک بسيار باشند. خصوصياتي چون آمادگي جسماني، وقت‌شناسی، همکاري، گذشت، سرعت و دقت و همچنين ابتکارات و فنوني که ورزشکاران از خود بروز می‌دهند اين بازي را مفرح و شادي آن را لذت‌بخش می‌نماید. آیا عملکرد شما در شورای شهر به مشابه این ورزش بوده است یا نه؟!

در پایان به شرطی که تأمل نقد صادقانه و منصفانه داشته باشید پاسخ شما به این نقد و انتشار آن برای مخاطبین کاملاً آزاد است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+