اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/28    کد خبر: 15720059   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

بحران آب و اقلیم خشک یکی از چالش ھای سازمان فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است

بحران آب و اقلیم خشک یکی از چالش ھای سازمان فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی روز گذشته در جلسه بررسی مسائل و نیازهای مهم زیر بنایی شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران کل دفاتر فنی  و روستایی استانداری، بخشداران و شهرداران شهرستان در دفتر فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: شهرداری شاهین شھر علی‌رغم مشکلات اقتصادی ولی در توسعه و آبادانی شھر کوشا و پرتوان بوده است.


وی در ادامه احداث میدان شهدا، محوطه‌سازی فضای سبز بوستان سهراب سپهری، احداث ساختمان شهرداری شاهین‌شهر، تکمیل فاز 2 بوستان محله‌ای مسکن مھر، احداث آبریزگاه واقع در بوستان محله‌ای مسکن مھر، احداث بوستان حاشیه بلوار امام (ره) حدفاصل خیابان ھای عطار و طالقانی، احداث فاز 2 بوستان حافظ شمالی، زیرسازی و جدول‌گذاری معابر سطح شھر، بدنه سای مسیل، احداث بوستان امامت و پیاده رو سازی سطح شھر را ازجمله پروژه ھای عمرانی فعال شهرداری در نقاط مختلف شھر عنوان کرد.

شهردار شاهین‌شهر به فعالیت سازمان‌های وابسته به شهرداری اشاره نمود و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با دارا بودن فرھنگسراھا و ورزشگاه ھا و ارائه بیش از پانصد برنامه متنوع در طول سال سهم ویژه‌ای در ترویج فرهنگ، هنر و ورزش در بین شهروندان به‌خصوص نونهالان، نوجوانان و جوانان دارد.

وی بحران آب و اقلیم خشک شاهین شھر را یکی از مشکلات و چالش ھای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در موضوع نگهداری فضای سبز موجود در شھر عنوان کرد و گفت: با وجود این مشکلات ولی با مدیریت، کارکنان و باغبانان زحمت‌کش این سازمان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان خوشبختانه به فضای سبز شھر خسارتی وارد نگردید.

عشقی به فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد: این سازمان با داشتن چهار ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شھر و نیروهای مجرب، خدمات ویژه‌ای در محدوده شھر و نیز در خارج از محدود شهرستان و حتی استان انجام می دھد.

وی جابجایی حدود 60 ھزار شهروند شاھین شھری توسط ناوگان حمل‌ونقل سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری را یکی از اقدامات مھم در شھر عنوان نمود و خاطرنشان ساخت: در این راستا جھت رفاه حال شهروندان مطالعات و رایزنی ھا در مورد راه‌اندازی پروژه متروی شاھین شھر- اصفهان صورت گرفته که امیدواریم امسال کلنگ احداث آن زده شود.

شهردار شاهین‌شهر به چهار معاونت فنی و عمرانی، اجرایی و خدمات شھری، شهرسازی و توسعه و پشتیبانی اشاره نمود و افزود: هریک از معاونت ھای مذکور سهم ویژه‌ای در عمران و آبادانی شاھین شھر و رفاه حال شهروندان دارند.

وی ایجاد فرصت ھای سرمایه‌گذاری جدید و مشارکت با سرمایه‌گذاران مطرح در راستای کسب درآمدهای پایدار و نیز ایجاد اشتغال جوانان را از نیازھای ضروری در شھر عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با همیاری اعضای شورای اسلامی شھر، تلاش کارکنان و دیگر مسؤولان بتوانیم تا نیمه دوم سال جاری بسیاری از پروژه ھای عمرانی در سطح شھر را به نتیجه رسانده و تقدیم شهروندان ارجمند شھر نماییم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+