اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/31    کد خبر: 15720079   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر ادعای مطرح‌شده در خصوص استعفا دیر هنگام از هیات مدیره پسماند را رد کرد+اسناد

شهردار شاهین‌شهر ادعای مطرح‌شده در خصوص استعفا دیر هنگام از هیات مدیره پسماند را رد کرد+اسناد

 

حمید عشقی ظهر امروز 31 تیرماه 1398 در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن تکذیب و رد ادعاهای برخی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر در خصوص استعفا دیر هنگام از هیات مدیره شرکت پسماند اظهار کرد: جلسه هیات مدیره شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه، برخوار و خمینی‌شهر در تاریخ 15 تیرماه 1398 با حضور همه اعضا برگزار شد که مستندات آن به پیوست ارائه می‌شود.


وی افزود: در همان جلسه هیات مدیر شرکت پسماند به مدیرعامل آن‌که آقای مسعود عارفیان باشد، اجازه داده شد که در مناقصه جدید واگذاری شرکت کند. در ضمن این خواسته در بند 3 همان صورت‌جلسه به‌روشنی لحاظ شده است.

شهردار شاهین‌شهر در ادامه با یادآوری اینکه مناقصه واگذاری شرکت پسماند در تاریخ 25 تیرماه سال جاری با حضور نماینده سازمان بازرسی استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: در این مناقصه واگذاری پسماند، 3 شرکت داوطلب شده بودند که تنها شرکت نسیم شهر اصفهان توانست از سوی سازمان بازرسی واجد شرایط برای این مناقصه باشد.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری مناقصه شرکت پسماند شهرستان‌های خمینی‌شهر، شاهین‌شهر و میمه و برخوار در صبح روز 25 تیرماه 1398 نامه‌ای محرمانه از سوی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان مبنی بر استعفای شهرداران از هیات مدیره شرکت‌های پسماند با هماهنگی معاون عمرانی استانداری اصفهان به دست ما رسید که مستندات آن موجود است، اظهار داشت: اخیراً نامه‌ای از طرف رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خطاب به رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در خصوص استثنا کردن شهرداران از استعفا در هیات مدیره شرکت‌های پسماند به رشته تحریر درآمده است که فعلاً در حاله ای از ابهام است.

عشقی تأکید کرد: به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر بی‌شک همچون اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر نگران حق‌وحقوق کارگران و همچنین خدماتی که از سوی شرکت‌های جدید برنده مناقصه که هم فضای سبز و پسماند را تحویل گرفته‌اند به شهروندان هستم.

 وی متذکر شد: به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر تا زمانی که در این مسند هستم، هیچ‌گاه اجازه نخواهم در راستای خدمت به شهروندان اهمال‌کاری از سوی شرکت‌های همکار با شهرداری شاهین‌شهر صورت بپذیرد.

شهردار شاهین‌شهر در پایان گفت: از تک‌تک اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر این استدعا را دارم با همراهی، هماهنگی، وحدت و نظارت خود حقیر را در راستای این رسالت خطیر یاری کنند که نه شرمنده کارگران و خانواده‌های آنان و نه این مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+