اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/4    کد خبر: 15720122   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری در سطح شاهین‌شهر جهت حفظ سلامت شهروندان

احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری در سطح شاهین‌شهر جهت حفظ سلامت شهروندان

 

به گزارش صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری، سلامت شهروندان، کاهش آلایندگی ناشی از وسایل نقلیه موتوری و حفظ محیط‌زیست، اقدام به احداث مسیر دوچرخه‌سواری در سطح شهر کرده‌ایم.


وی در ادامه افزود: در ماه گذشته عملیات اجرایی نخستین مسیر دوچرخه‌سواری در بلوار یادگار امام (ره) شروع و هم‌اکنون نیز مسیر جنب سیلابی حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) و میدان دانشگاه مالک اشتر در حال احداث می‌باشد.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به اینکه تردد با دوچرخه ارتباط مستقیمی با سلامت شهروندان دارد گفت: بی‌تردید از طریق ورزش دوچرخه‌سواری و به دنبال آن افزایش سوخت‌وساز در بدن می‌توان با بسیاری از بیماری‌ها مقابله نمود، بنابراین در توسعه این نوع حمل‌ونقل قطعاً تأمین سلامت شهروندان نیز مدنظر شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان ازجمله مؤلفه‌های یک شهر ایده آل است، بیان داشت: در این راستا شهرداری با احداث ورزشگاه‌های متعدد در نقاط مختلف شهر، نصب وسایل حرکتی – درمانی در بوستان‌های شهر و ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری در سطح شهر سعی در حفظ سلامتی شهروندان ارجمند شاهین‌شهر دارد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+