اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/7    کد خبر: 15720137   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 11  دقیقه

حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین‌شهر صادر شد/ بسیج حقوقدانان شاهین‌شهر تشکیل شد

حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین‌شهر صادر شد/ بسیج حقوقدانان شاهین‌شهر تشکیل شد

 

به گزارش صدای جویا از اصفهان به نقل از شاهین پرس، محسن بوسعیدی پنج‌شنبه هفته گذشته در دیدار مردمی با اهالی محله عطار در مسجد فاطمیه (س) شاهین‌شهر، پدیده کشف حجاب و رسیدگی به وضعیت پوشش را از متداول‌ترین مطالبات شهروندان شاهین‌شهر عنوان و اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام در سال‌های اخیر با تمرکز بر مسائل اخلاقی، اباهه گری و بی بندباری جنگ تمام‌عیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ابران آغاز کرده که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یاد می‌کنند.


دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: به دلیل اینکه آثار جنگ و خونریزی و ویرانی جنگ سخت برای مردم جامعه قابل‌مشاهده و باور است تجهیز و مقابله با آن زودتر اتفاق می‌افتد اما چون آثار تخریبی جنگ نرم قابل‌مشاهده نیست و به‌تدریج جامعه را تخریب و منهدم می‌کند باور پذیری و آمادگی برای مقابله با آن دیرتر اتفاق می‌افتد.

*تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن افزایش سطح آگاهی مردم است

وی با تأکید بر اینکه اگر در جنگ نرم هوشیار نباشیم، دشمن به‌راحتی پیشروی کرده و فرهنگ جامعه را به نفع خود تغییر خواهد داد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دشمن در جنگ نرم سازمان‌یافته است که تنها راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی عموم مردم جامعه است.

بوسعیدی، با اشاره به اقدامات بنیاد هیفوس برای مبارزه با مذهب و ادیان در کشورهای دنیا، تصریح کرد: با توجه با اینکه کشور ایران دارای نظام مردم‌سالاری دینی است، بنیاد هیفوس از سال ۸۲ با هدف اضمحلال خانواده و از بین بردن نقش محوری زن در خانواده با ترویج ازدواج‌های سفید و ایجاد خانواده‌های تک والدینی فعالیت خود را شروع کرده است.

*تمرکز بنیادهای ضد دینی بر ایران با ترویج بی‌بند باری بانوان

وی ادامه داد: تمرکز بنیاد هیفوس در ایران بر موضوع آزادی هم‌جنس‌بازان و غربی کردن زنان با سرمایه‌گذاری و حمایت از سازمان‌های مردم نهادی که به‌صورت مستقیم در حوزه حقوق بشر و حضور زنان در رسانه‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند، است که تأسیس موسسه راهی به مدیریت خانم شادی صدر ازجمله موساتی است که به‌طور مستقیم تحت حمایت مالی بنیاد هیفوس قرار داشت و قرار بود در قبال کمک‌های مالی پروژه عدالت را با راه‌اندازی کمپین آزادی همجنسبازان اجرا کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به دیگر اقدامات اشخاصی همچون شادی صدر، غنچه قوامی و محبوبه عباس قلی زاده، گفت: این فعالان حوزه زنان در داخل کشور با حمایت‌های مالی بنیاد هیفوس در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد، ضمن ترویج بی‌بندوباری و اباهه گری، اقدام به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی می‌کردند که به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت این افراد تلاش برای تشویق زنان برای حضور در ورزشگاه‌ها و عادی‌سازی اختلاط زنان و مردان است، تأکید کرد: حرف مشترک همه این افراد مبارزه است به این معنی که دشمن تمام‌قد با بودجه فراوان در صف جنگ هوشیارانه و سازمان‌یافته با جمهوری اسلامی قرارگرفته است و متأسفانه در سایه غفلت ما آن‌ها سنگر به سنگر در حال پیشروی هستند.

بوسعیدی راه مقابله با این جنگ تمام‌عیار دشمن را توجه و عمل به حدیث شریف ثقلین که حضرت امام (ره) نیز در ابتدای وصیت‌نامه سیاسی الهی خود به آن تأکید کرده دانست و گفت: برای پیروزی در جنگ نرم دشمن چاره‌ای جز پیروی از حدیث شریف ثقلین نیست در غیر این صورت دچار انحراف و گمراهی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده داده که نتیجه انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، آبادانی، اصلاح شیوه‌های زندگی و اجرای عدالت در جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسلام این توانایی را دارد که تمام بشریت را از گمراهی نجات دارد اما دشمن با تأسیس بنیادها و سازمان‌هایی در تلاش برای از بین بردن دین اسلام است که ارائه تفسیرهای غلط از اسلام برای ایجاد بدبینی نسبت به دین، یکی از شیوه‌های آنان است.

*خودروهایی که سرنشینان آن کشف حجاب کنند توقیف می‌شوند

دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه تنها را مبارزه با فساد امربه‌معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: قطعاً همه می‌دانیم که دشمن پیروز نخواهد شد اما تکلیف داریم که در برابر جنگ دشمن ایستاده و دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم در صف اول امربه‌معروف و نهی از منکر قرار دارد و خود را پاسخگوی مطالبات مردم می‌داند، ابراز کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد خودروهایی که سرنشینان آن با نقض حقوق شهروندی اقدام به کشف حجاب یا سگ گردانی کرده را توقیف کند مالک این خودروها قبل از اقدام به رفع توقیف موظف با شرکت در کلاس آموزش حقوق شهروندی هستند.

*حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر وظیفه دادستان است

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر را وظیفه شرعی و حقوقی خود بیان کرد و از شهروندان خواست نسبت به تخلفات قابل‌مشاهده بی‌تفاوت نباشند و آن‌ها را به‌صورت گزارش مکتوب ارائه دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و پیگیری دستگاه‌های مربوطه قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: مسائل جامعه نباید به صفوف نماز جمعه برسد و البته در مبارزه با مروجین فساد، نباید طوری رفتار کرد که جای مدعی و مدعی علیه تغییر کندف مدعی واقعی باید حزب‌الله باشد.

بوسعیدی، از تأسیس بسیج حقوقدانان در شاهین‌شهر خبر داد و افزود: هم‌زمان با هفته قوه قضائیه بسیج حقوقدانان در شاهین‌شهر تشکیل شد و در قالب میز خدمت در مساجد مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

*پدیده سگ گردانی عمل مجرمانه‌ای است

وی ادامه داد: پدیده سگ گردانی در معابر سطح شهر و پارک‌ها که علاوه بر اینکه تهدیدکننده بهداشت عمومی جامعه است عمل مجرمانه مشهود نیز محسوب می‌شود عموم شهروندان را آزرده‌خاطر کرده است و بیشترین مطالبه مردم از دستگاه قضا برخورد و جلوگیری با این پدیده است که نیروی انتظامی موظف به برخورد قانونی است.

وی با تأکید بر اینکه در مقابله با معضلات اجتماعی از قبیل کشف حجاب و سگ گردانی، اگر مردم به‌صورت گروهی وارد شوند و تذکر دهند تبلیغات سوء دشمنان نیز تأثیر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروزه اثرات مخرب شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر از ماهواره‌ها است که کارشناسان قضایی و انتظامی باید با استفاده از افراد متخصص خوش‌چهره و خوش‌بیان دارای نفوذ کلام، کارگاه‌های عملی و تخصصی آموزش و آشنایی با آسیب‌های این شبکه‌ها را برای عموم جامعه در سطح شهر برگزار کنند.

دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه امروز جامعه در حال گذر از مرحله بی‌تفاوتی به‌سوی مطالبه گری است تأکید کرد: جامعه در حال رشد نیازمند مطالبه گری در زمینه‌های مختلف است و همه تکلیف داریم در چارچوب قانون در هر جایگاهی که مسئول هستیم برای ارتقاء آن در تراز انقلاب تلاش کنیم.

این مقام قضائی با بیان اینکه شاهین‌شهر همواره از جوامع مورد هدف مؤسسات ضد دینی همچون هیفوس است، گفت: اشخاصی از مدت‌ها قبل در شاهین‌شهر برای تشویق زنان به حضور در ورزشگاه‌ها در تلاش هستند و در بازی فوتسال دو هفته قبل جمع زیادی از بانوان را به ورزشگاه تختی شاهین‌شهر آورده بودند که نیروی انتظامی مقتدرانه وارد عمل شده و جلوگیری کرد.

* حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین‌شهر صادر شد

وی در ادامه با انتقاد از تعداد زیاد اجرای کنسرت در شاهین‌شهر، ابراز کرد: شاهین‌شهر درحالی‌که از اجرای زیاد کنسرت اشباح شد اما همچنان رتبه بالای اجرای کنسرت را دارد که در این به دلیل قیمت بالا اغلب شرکت‌کنندگان از اصفهان و شهرهای اطراف هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، از صدور حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین‌شهر خبر داد و افزود: نتیجه پرونده مفسدین اقتصادی و اجتماعی که احکام آن‌ها صادرشده باشد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+