اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/8    کد خبر: 15720166   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

در شرایط رکود اقتصادی حاکم، شهرداری شاهین‌شهر را از بن‌بست خارج کردم

در شرایط رکود اقتصادی حاکم، شهرداری شاهین‌شهر را از بن‌بست خارج کردم

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر در یک‌صد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیرامون طرح سؤال دو نفر از اعضاء شورای اسلامی شهر(سجاد قهرمانی فرد و نرگس السادات موسوی) با دفاع از عملکرد یک‌ساله خود اظهار کرد: بر اساس گزارش عملکرد چهارماهه نزدیک به 11 درصد جلو هستیم، یعنی از بودجه 160 میلیارد تومانی مصوب امسال شهرداری شاهین‌شهر نزدیک به 60 میلیارد تومان آن محقق شده است.


وی افزود: بالای 70 درصد بودجه‌های عمرانی که می‌بایست تا پایان سال جاری انجام می‌دادیم. یا عملیات اجرایی آن‌ها را شروع کرده‌ایم و یا آگهی مناقصه این پروژه‌ها را اعلام رسمی کرده‌ایم.

شهردار سابق شاهین‌شهر گفت: کارگران شهرداری که با پیمانکاران جدید قرارداد منعقد کرده‌اند، قرارداد خود به اداره کار نشان داده‌اند که عاری از هر گونه عیب و ایرادی بوده است. در حالی شرکت قبلی پسماند برای آن‌ها طرح طبقه‌بندی اجرا نکرده بود. درحالی‌که پیمانکاران جدید ملزم به اجرای طرح طبقه‌بندی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه شکایت اخیر کارگران در خصوص مدیرعامل شرکت پسماند بوده است، بیان داشت: این اتفاق در حالی بوده است که در چند سال گذشته مدیرعامل شرکت پسماند هزینه طرح طبقه‌بندی را از شهرداری شاهین‌شهر دریافت اما از اجرای آن برای کارگران سر باز زده است که موضوع نیاز به شفافیت دارد.

عشقی با تأکید بر اینکه شهرداری شاهین‌شهر را در شرایط رکود اقتصادی حاکم بر کشور از بن‌بست خارج کردم، تصریح کرد: بنده شهرداری بودم که با مدیریتی که انجام دادم نزدیم به چهار ماه حقوق عقب‌افتاده پرسنل شهرداری شاهین‌شهر و معوقات پیمانکاران و حتی 48 میلیارد تسهیلات بانکی را پرداخت کردیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+