اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/17    کد خبر: 15720324   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و عید تا عید بانوان شاهین‌شهری با هدف توانمندسازی

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و عید تا عید بانوان شاهین‌شهری با هدف توانمندسازی

 

پرستو جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی افزود: خبرنگاران بازتاب دهنده واقعی شرایط اجتماعی – سیاسی و آیینه تمام نمای انتظارات هر جامعه هستند.


وی افزود: خبرنگاران انسان‌های بلند همتی‌اند که می‌کوشند تا با نگاهی تیز بین و حق‌طلب در تصویرگری صادقانه رویدادها، هم‌وطنان را در مسیر دستیابی به اطلاعات درست و درک صحیح از وقایع و اتفاقات جامعه یاری رسانند که از همین‌جا به آن‌ها خدا قوت گفته و روز آن‌ها را تبریک می‌گوییم.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در ادامه تصریح کرد: در راستای توانمندسازی بانوان با محوریت و نظارت کمیسیون امور ایثارگران، امور اجتماعی و بانوان شورای شهر شاهین‌شهر نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید تا عید در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌احتمال زیاد این نمایشگاه از 22 مرداد 31 مردادماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، گفت: توانمندی‌های بانوان شاهین‌شهری در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه فعالیت‌های تولیدی در محل باغ بانوان به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم از این طریق دستاوردهای بانوان را به همگان معرفی کنیم.

جهانگیری ادامه داد: تمام تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی و معرفی آن به‌کل کشور است که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی‌های لازم به‌خوبی انجام داده شود و این مهم در بین همگان ترویج یابد تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های بسیار مناسبی را شاهد باشیم.

وی در پایان با تأکید مشارکت همه بانوان در برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه باعث تقویت روحیه بانوان شاهین‌شهری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت در حوزه کارآفرینی شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+