اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/21    کد خبر: 15720353   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار، شهردار و اعضای شورای شاهین‌شهر، عید سعید قربان را تبریک گفتند

فرماندار، شهردار و اعضای شورای شاهین‌شهر، عید سعید قربان را تبریک گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اعضای شورای شهر و شهردار شاهین‌شهر هر کدام طی پیام‌هایی جداگانه‌ای به شرح زیر عید سعید قربان را تبریک گفتند؛


در پیام اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه آمده است؛ روز عرفه هرچند عید تلقی نمی‌شود اما از روزهای مهم و راز آلود تاریخ اسلام و مذهب مترقی تشییع و دارای ریشه‌های تاریخی در آیین ابراهیمی است. یکی از فرازهای بلند این روز و ذخایر معنوی توصیه‌شده، دعا و مناجات حضرت امام حسین (ع) است. پرداختن به جوانب و زوایای این مناجات عاشقانه یک بنده خالص و آزاده، رهیافت‌های بلند و راهگشایی در ابعاد مختلف ازجمله خودشناسی و خداشناسی را پیش روی مخاطبین عام و خاص می‌گذارد. امید است توفیق بهره‌مند‌ی از این ذخیره ارزشمند در مسیر انسانیت و معرفت برای همگان فراهم شود و قابلیت انتقال این پیام به همه گوش‌های شنوا در اقصی نقاط دنیا و جوامع بشری ایجاد گردد.

همچنین در پیام‌های شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر به مناسبت عید سعید قربان آمده است؛ عید قربان پیامی از سوی ذات باری‌تعالی است که بر اساس آن انسان با دل بریدن از دنیا و دل سپردن به‌فرمان حضرت دوست، می‌تواند به درجات عالی که همان قرب الهی ست دست یابد. عید سعید قربان به‌عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و  مرحله عالی بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری‌تعالی است. نمایش پرشکوه یکپارچگی و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان، جلوه‌ای است از امتی پویا و بالنده که همه‌ساله بیش‌ازپیش دعوت اسلام را به ایمان و پرهیزگاری، عدالت و آزادگی فریاد می‌زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل مسلمانان جهان زنده می‌کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی نوید می‌دهد. بدین‌وسیله عید سعید و خجسته قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هم‌وطنان عزیز و مردم شریف و متدین شاهین‌شهر تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+