اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/25    کد خبر: 15720403   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 14  دقیقه

مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشته به شرح زیر است؛


*عصر امروز؛

صلاحیت «حمید عشقی» در کمیته تطبیق شهرستان شاهین‌شهر و میمه احراز نشد

کمیته تطبیق شهرستان شاهین‌شهر و میمه رأی اکثریت اعضای شورای شهر شاهین‌شهر مبنی بر برکنار حمید عشقی از سمت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر را صحیح دانسته و به آن‌ها اجازه داد تا انتخاب شهردار جدید سرپرست انتخاب کنند.

*فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

تجلیل از فعالین سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از 46 سازمان مردم‌نهاد به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی تجلیل کرد و گفت: در این زمینه رتبه ششم استان را داریم و انتظار می‌رود با ایجاد هماهنگی و در صورت امکان تشکیل مجمع خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد همپوشانی لازم در راستای خدمت‌رسانی منسجم و معطوف به نیازها و شرایط شهرستان توسط نهادهای مردمی صورت گیرد.

* به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی؛

مراسم کلنگ زنی مرکز دیالیز مرحوم نیروجزی شهر گز با حضور فرماندار شاهین‌شهر و میمه

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در سخنانی کوتاهی ضمن اشاره به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی از اهتمام خیرین شهر گز و جایگاه فرهنگی و تاریخی و اثرگذاری این شهر در سطح شهرستان تجلیل کرد و با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور حوزه درمان و خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول در نظام سلامت خواستار توجه به حوزه بهداشت و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در راستای کاهش هزینه‌های درمان کشور و افزایش سلامت روح و روان شهروندان شد.

* صالحی عنوان کرد؛

عدم همکاری وزارت بهداشت با شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب/ منافع مسؤولان در گرو طب شیمیایی است نه سنتی

مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب با بیان اینکه از مسؤولان انتظار حمایت معنوی داریم نه مادی گفت: منافع مسؤولان در گرو طب شیمیایی است نه سنتی!

* طی پیامی؛

حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر از مردم و کارکنان شهرداری خداحافظی کرد

شهردار سابق شاهین‌شهر گفت: از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین‌شهر دعوت می‌نمایم.

*شب گذشته؛

هیات انطباق صلاحیت سرپرستی حمیدرضا فدایی بر شهرداری شاهین‌شهر را تائید کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته هیات انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بعد از تائید مصوبه جلسه یک‌صد و بیست و هشتم شورای اسلامی شاهین‌شهر مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر در ادامه پیشنهاد صلاحیت سرپرستی حمیدرضا فدایی بر شهرداری شاهین‌شهر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این پیشنهاد اعضای شورای شهر شاهین‌شهر نیز مورد تائید قرار گرفت.

*در گفت‌وگو با صدای جویا؛

پرستو جهانگیری از راه‌اندازی کمپین «شاهین‌شهر شهری برای شهروندان» خبر داد

عضو شورای شهر شاهین‌شهر از راه‌اندازی کمپین «شاهین‌شهر شهری برای شهروندان» خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این کمپین استفاده از همه ظرفیت‌هاست.

*ابراهیمی ناغانی تأکید کرد؛

رسانه‌های شاهین‌شهر باید جریان ساز باشند، نه دنباله‌رو/ برداشتن نگاه خوابگاهی از روی شاهین‌شهر باعث پیشرفت می‌شود

عضو شورای شهر شاهین‌شهر گفت: همه اقوام ساکن در شاهین‌شهر باید فریاد اینکه شاهین‌شهری هستیم، بزنند تا نگاه‌های خوابگاهی از روی این شهر برداشته شود.

*موسوی مقدم خبر داد؛

اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان گفت: اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان روز جمعه در باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

*نصری خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از راه‌اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر خبر داد.

*روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه؛

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهین‌شهر برگزار گردید

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهین‌شهر روز پنجشنبه 17 مردادماه سال جاری با حضور حسینی منجزی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام صادقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و جمعی از اعضای ستاد سفر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر برگزار گردید.

حجت‌الاسلام صادقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز شهرستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین اقشار مختلف مردم پرداخت. وی با اشاره به بازدید از ۲۷ نمازخانه و مسجد بین‌راهی موجود در مسیرهای مواصلاتی شهرستان از افتتاح نمازخانه کمپ گردشگری شهرستان شاهین‌شهر در هفته دولت که به همت شهرداری شهرستان شاهین‌شهر آماده‌سازی شده، خبر داد.

*رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین‌شهر؛

نصب تصاویر 106 شهید در کوچه و خیابان شاهین‌شهر

رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مرحله نخست نصب تصاویر شهدا با همکاری شهرداری در خیابان‌های این ‌شهر به پایان رسید.

*کریمی خبر داد؛

جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شاهین‌شهر و میمه از مرز ۲۲۰۰ خانوار گذشت

رئیس کمیته امداد شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش ما در این شهرستان از 2200 خانوار گذشت، گفت: جمعیت این تعداد خانوارها نزدیک به 9 هزار نفر است.

*فرهادی خواستار شد؛

مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران هویت دار رفع شود/ نهادها با چشم مساوات به اصحاب رسانه نگاه کنند

رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان به‌عنوان روایت گران صادق جامعه بشری خیلی مظلوم واقع شده‌اند.

*سرهنگ بساطی تأکید کرد؛

رسانه‌ها در حوزه آموزش به نیروی انتظامی شاهین‌شهر کمک کنند/ بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها به‌خصوص خبرنگاران باید در حوزه آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی به کمک نیروی انتظامی بیایند.

*یک منبع وابسته عنوان کرد؛

استعفا رئیس دفتر حاجی دلیگانی نماینده مجلس شایعه‌ است

یک منبع وابسته به دفتر حاجی دلیگانی عنوان کرد؛ استعفا عبدالله حق‌شناس گرگابی رئیس دفتر حاجی دلیگانی نماینده مجلس شایعه‌ است.

*گزارش؛

روستای تاریخی «سُه» اصفهان، دارای جاذبه کم نظیر اما ناشناخته

روستای تاریخی «سُه» اصفهان، با وجود جاذبه‌های منحصر به فرد تاریخی، طبیعی و گردشگری اما ناشناخته مانده که باید با برنامه‌ریزی اصولی از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستا بهره برد.

*علیرضا لارابی خبرداد؛

موفقیت طرح توزیع رایگان واکسن نیوکاسل در شاهین‌شهر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح توزیع رایگان واکسن نیوکاسل برای مرغ‌های خانگی در مناطق روستایی این شهرستان تاکنون پیشرفت 70 درصدی داشته است.

*تاجمیری خبر داد؛

دولت آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت در زمینه طرح‌های گلخانه‌ای را دارد

اسفندیار تاجمیری در دومین جشنواره خربزه با تبریک اعیاد، قربان و غدیر به‌عنوان نمادهای معرفت و بندگی و شایسته گزینی در تاریخ اسلام از میزبانی جشنواره خربزه گرگاب ابراز خرسندی کرد و گفت:  برگزاری جشنواره خربزه گرگاب حرکت مثبتی در معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه است.

*31 مرداد؛

جشنواره‌ی قنات و قالی میمه اصفهان برگزار می‌شود

جشنواره قنات و قالی با هدف آشنایی با صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و غذا‌های سنتی و محلی به میزبانی شهر میمه اصفهان برگزار می‌شود. این جشنواره از سرود شهر میمه و غرفه‌هایی با هدف ایجاد رونق در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی نیز رونمایی خواهد شد. این جشنواره به همراه یازدهمین المپیاد ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+