اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/10    کد خبر: 15720572   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

سید نصرالدین صالحی دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد

سید نصرالدین صالحی  دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد

 

محمود باقری روز گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن اجتماعات فرمانداری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری آقا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای او در ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: سید نصرالدین صالحی به عنوان دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب‌شده است.


رئیس دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ادامه ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت‌های محسن بوسعیدی دادستان سابق افزود: مراسم تودیع و معارفه محسن بوسعیدی دادستان سابق و سید نصرالدین صالحی طی روزهای آینده برگزار می‌شود و قرار هست که آقای بوسعیدی در یکی از معاونت‌های قضائی استان اصفهان ادامه فعالیت دهند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا سید نصرالدین صالحی هم‌اکنون دادستان شهرستان نایین می‌باشد و به  جزو حرفه قضاوت از اساتید حقوق دانشگاه‌های اصفهان در حوزه جزا و عمومی نیز هست.

مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه از صالحی به عنوان دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتظار دارند که وی با روحیه انقلابی و جهادی و تلاش های شبانه‌روزی بدون هیچ گونه تعارف و مرزبندی با متخلفین برخورد و نقش بسزایی در کاهش پرونده‌های قضایی و ایجاد سلامت اداری داشته باشند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+