اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/12    کد خبر: 15720592   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شناسایی عوامل پرونده فرار مالیاتی 5 هزار میلیارد تومانی یک شرکت در اصفهان

شناسایی عوامل پرونده فرار مالیاتی 5 هزار میلیارد تومانی یک شرکت در اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی اصفهانی صبح امروز در مراسم معارفه سید نصرالدین صالحی به‌عنوان دادستان جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: رویکرد دستگاه قضائی تحقق عدالت اجتماعی در همه عرصه‌ها بوده است.


وی با بیان اینکه حسب دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد، افزود: این موضوع مهم در نهادهای قضائی استان اصفهان بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری و رعایت کردن خط و خطوط قرمزی به‌شدت در حال پیگیری است.

مدعی‌العموم استان اصفهان تصریح کرد: نهاد تأثیرگذار قوه قضائیه امروز نیازمند دو امر مهم نیروهای کارآمد و انقلابی و همچنین همدلی و همکاری نهادها و ترجمان‌های مختلف با در نظر گرفتن اقتدار دستگاه قضا است.

وی از برخورد قاطع دستگاه قضا در استان اصفهان با جرائم سازمان‌یافته در حوزه‌های مختلف به‌خصوص اقتصادی و اجتماعی  و همچنین از ساماندهی فضای مجازی سخن گفت و تصریح کرد: فضای مجازی را باید به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که به قتل گاه جوانان تبدیل نشود.

اصفهانی با بیان اینکه برای تحقق عدالت و آنچه در با به آن اشاره شد نیازمند مبارزه جدی با فساد و زدودن فقر از سیمای جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: اگر 18 سال پیش به‌فرمان 8 ماده‌ای امام خامنه‌ای در حوزه مبارزه با فقر و فساد در جامعه عمل می‌شد امروز شاهد مطرح‌شدن چنین پرونده‌های کلان فساد در سطح جامعه نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد یکی از ارکان و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست، گفت: هدف اصلی دشمن و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف از ترویج فساد و اشاعه‌ی بی‌بندوباری در درجه اول تهی کردن بیت‌المال و در درجه دوم آغشتن مسؤولان به فساد و در درجه سوم تشویق سرمایه گذران به سرمایه‌گذاری نکردن در چنین مکانی است.

دادستان مرکزی استان اصفهان با بیان اینکه  زمینه‌ساز و ترویج‌دهنده فساد اخلاقی در جامعه از فساد اقتصادی-مالی شروع می‌شود، بیان داشت: بر اثر تهاجمات دشمنان هم‌اکنون در وضعیت دو جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته‌ایم.

وی از سوءاستفاده‌های به‌عمل‌آمده از سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی به‌شدت گلایه کرد و گفت: اخیراً پرونده‌ای قضائی یک شرکت در استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت که عوامل آن با سوء استفاده از همین اصل مهم نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشته‌اند که بدون شک قوه قضائیه با دست‌اندرکاران این پرونده به‌شدت برخورد خواهد کرد.

اصفهانی در پایان افزود: گفت: فردی کارخانه‌ای را خریداری می‌کند و به‌جای افزایش تولید و جذب بیش‌تر نیروی انسانی، ابتدا تجهیزات کارخانه را می‌فروشد و سپس از زمین کارخانه برای ساخت برج‌های مسکونی استفاده می‌کند. انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+