اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15720600   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

دادستان جدید به چالش‌های زیر بنایی و پنهان شاهین‌شهر و میمه رسیدگی کند

دادستان جدید به چالش‌های زیر بنایی و پنهان شاهین‌شهر و میمه رسیدگی کند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری صبح امروز در مراسم معارفه تودیع و معارفه داستان سابق و جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن اجتماعات فرماندار ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه دستگاه قضا چه در گذشته و چه در حال بر کسی پوشیده نیست.


وی افزود: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی و سند چشم‌انداز ایران 1404، قوه­ای مستقل، عدالت‌گستر، کارآمد و اثرگذار در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و امنیتی کشور می‌باشد.

این مقام مسؤول با تبیین جایگاه ویژه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در بین سایر شهرستان‌های استان اصفهان به‌خصوص در حوزه شاخص‌های انسانی تصریح کرد: با این ویژگی‌ها شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچون سایر اقصی نقاط کشور از داشتن عارضه‌ها جرم خیز اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فارغ نبوده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از سید نصرالدین صالحی به‌عنوان دادستان جدید خواست که به چالش‌های زیر بنایی و پنهان این شهرستان به‌طورجدی رسیدگی کند، چراکه اگر مظاهر درونی حل و فصل شوند، بدون شک مظاهر بیرونی نیز خودبه‌خود مشکلات آن‌ها برطرف خواهد شد.

وی به برخی نگاه‌های منفعت طلبانه در شاهین‌شهر و میمه انتقاد کرد و گفت: باید با رویکرد قانون مداری و به‌گونه‌ای به نفع عامه تمام شود با این نگاه‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+