اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/26    کد خبر: 15720629   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

دولت پاسخگوی یارانه پنهان به مردم باشد/ آفت برخی دشمنان داخلی بدتر از ترامپ است/ تورم افسار گسیخته نتیجه بی مدیریتی است

دولت پاسخگوی یارانه پنهان به مردم باشد/ آفت برخی دشمنان داخلی بدتر از ترامپ است/ تورم افسار گسیخته نتیجه بی مدیریتی است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی امشب در یادواره شهدای حاجی‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور اظهار کرد: بعد از گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سه دسته شهید که به ترتیب عبارت از؛ شهدای انقلاب اسلامی (مرحله اول شروع)، شهدای دفاع مقدس (مرحله دوم تثبیت انقلاب اسلامی) و مدافع حرم (مرحله سوم تثبیت اقتدار منطقه‌ای) برای حفظ و زنده‌بودن آن تقدیم کرده‌ایم.


وی به آموزه‌های تاریخی ازجمله قراردادهای گلستان، ترکمانچای، 1907 و غیره که موجب شد توسط شاهان قبل از انقلاب بسیاری از سرزمین و حاکمیت ایران در آن زمان‌ها بذل و بخشش و به دست بیگانگان بی افتد اشاره داشت و افزود: این اتفاقات پندآموز تاریخی در حالی توسط پادشاهان بی‌کفایت برای سرزمین پهناور ایران افتاد که ما در مرحله دوم تثبیت انقلاب یا همان هشت سال دفاع مقدس به خاطر فداکاری فرزندان همین مرز بودم (به‌خصوص شهدا-ایثارگران-جانبازان) اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایران اسلامی به دست بیگانگان بی افتد. *شکستن هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه از برکات خون شهداست

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با تأکید بر اینکه اخیراً نیز هدف قرار گرفتن پهباد آمریکایی RQ-4 با سامانه بومی سوم خرداد به‌طور کامل مقامات سیاسی و نظامی آمریکا را گیج و آن‌ها را در معادله جدید قرارداد، تصریح کرد: شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و متحدان غربی-عربی او در منطقه از برکات خون شهداست.

وی با بیان اینکه مقدمه شکل‌گیری بسیج جهانی اسلام زمان مبارزه و مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه زده شد، گفت: یکی از ثمرات برگزاری یادواره شهدا همین است که با سیره و روش شهدا بیشتر آشنا شویم تا بعد بهتر بتوانیم با دشمن مبارزه کنیم.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب هم‌اکنون به‌خوبی جنگ اقتصادی آمریکا و متحد یهودی او اسرائیل را به‌خوبی درک می‌کند، بیان داشت: اگر خواص و مسؤولین در داخل کشور به سبک و سیاق شهدا عمل بکنند، مطمئن باشید دشمن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. *آفت برخی دشمنان داخلی بدتر از ترامپ است

وی آفت برخی دشمنان داخلی را بدتر از ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل عنوان کرد و گفت: چرا دولت یازدهم در خصوص نابسامانی‌های بازار ارز طی سال گذشته تاکنون پاسخگو نبوده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با انتقاد شدید از دولت در خصوص اینکه طی سال‌های گذشته نزدیک به 27 هزار میلیارد دلار ارز از ذخایر این کشور را بدون کار کارشناسی بین صرافی‌ها توزیع کرد، متذکر شد: با کمال تأسف اعلام می‌کند دولت حتی معادل ریالی این ارزها را دریافت نکرد.

وی با مطرح کردن این پرسش که دولت باید پاسخ دهد بیش از 21 هزار میلیارد دلار که توزیع کرده است را به چه کسانی داده است، ادامه داد: نزدیک به یک هزار و 800 شرکت در همان سال‌های نابسامانی بازار ارز شکل گرفت که اصلاً تاجر نبودند. *دولت به خزانه کشور آتش زد

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه دولت به خزانه کشور آتش زد، خاطرنشان کرد: تورم افسار گسیخته‌ای که امروز در کشور شاهد آن هستیم نتیجه بی مدیریتی مسؤولان اجرایی کشور است نه تحریم‌های دشمنان!

وی با بیان اینکه تحریم تاکنون برای کشور عامل فرصت بوده‌اند نه تهدید، تأکید کرد: مشکل اصلی کشور در داخل و ضعف مدیریت اجرایی است نه مسائل خارجی، چراکه برخی از مدیران اجرایی کشور دنبال مسائل و داستان‌هایی هستند که با رفتار شهدا به‌هیچ‌عنوان هم‌خوانی ندارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس خطاب به اپوزیسیون داخلی گفت: به‌زودی جریان انقلابی کشور شما را از سر خواهد برداشت. این سخن همان بشارت‌هایی است که مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری به آن اشاره داشتند. *بازگشت اعتماد عمومی با برخوردهایی که رئیس جدید دستگاه قضا با فساد انجام دادند

وی از بازگشت اعتماد عمومی با برخوردهایی که رئیس جدید دستگاه قضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با فساد انجام داد سخن گفت و افزود: بر اساس آخرین آمار دولت در سال گذشته نزدیک به 843 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است که این مبلغ پرداختی شامل دو قسمت یارانه پنهان و آشکار اقشار مختلف جامعه می‌شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه یارانه آشکار به اقشار مختلف نزدیک به 36 هزار میلیارد تومان است، گفت: چرا دولت پاسخگوی مابقی یارانه پرداختی به‌نوعی همان یارانه پنهان تاکنون نبوده است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+