اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/9/6    کد خبر: 15721000   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

مسؤولان کمک کنند تا اسب انتخابات را زین کنیم/پیش‌بینی ثبت‌نام 70 نامزد جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس

مسؤولان کمک کنند تا اسب انتخابات را زین کنیم/پیش‌بینی ثبت‌نام 70 نامزد جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با محوریت نحوه مدیریت و چگونگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه پیش روی برگزارشده بود (جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس) ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی در دفاع از حریم نظم و امنیت اظهار کرد: از امروز 6 آذرماه 1398 رسماً وارد روز شمار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدیم.


وی ضمن دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید(یازدهم) در حوزه سهمیه‌بندی سوخت افزود: آنچه امروز نسبت به گذشته دارای اهمیت است، کنترل و مدیریت نارضایتی‌ها و تشدید نظارت‌ها بر بازار است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه با وفاق و هوشیاری مسئولین و جدیت نیروهای تأمین نظم و امنیت در بخش‌های انتظامی و بسیج و مجموعه امنیتی و حمایت مسئولان قضایی و پشتیبانی بخش‌های مختلف وضعیت بحرانی به وجود آمده تحت کنترل قرار گرفت و شاهد شرایط خوبی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه بودیم، تصریح کرد: این خبر خوش را به مردم فهیم و آگاه شاهین‌شهر می‌دهم که در حوزه حمل‌ونقل عملیات اجرایی قطار شهری شاهین شهر-اصفهان هفته آینده آغاز خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شاهین‌شهر و میمه در زمینه برگزاری انتخابات با اشاره به وجود آمادگی کافی در فرمانداری و تلاش برای سیاست‌گذاری مناسب در امر اجرای انتخابات اظهار داشت: فرمانداری در انتخابات آتی مجری قانون و بی‌طرف خواهد بود و تلاش خواهد کرد بر اساس موازین قانونی نسبت به رعایت حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان اقدام نماید.

وی با تأکید بر پیگیری اختیارات و مسئولیت‌های قانونی حوزه اجرایی انتخابات اظهار امیدواری کرد: زمینه حضور و مشارکت و رقابت سازنده و سالم سلیقه‌ها و اشخاص مختلف در انتخابات بر اساس ترتیبات قانونی فراهم شود.

تاجمیری از مدیران و کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان خواست بر اساس موازین قانونی و بنا بر ملاحظات عرفی و اجتماعی حوزه اجرایی حداکثر مراقبت و بی‌طرفی در فرآیندهای اجرایی انتخابات و رویکردهایی سازمانی و شخصی خود بکار گیرند و از هر نوع اقدام یا موضع‌گیری شائبه برانگیز پرهیز نمایند و همچنین از هیات بازرسی انتخابات خواست با رصد فضای اداری و اجتماعی نسبت به پیگیری پیشگیرانه فضای انتخابات و اقدامات قانونی در برخورد با تخلفات احتمالی اقدام نمایند.

وی از طرفداران کاندیداها و نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار خواست چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی به جد از تخریب سایر نامزدهای احتمالی خودداری کنند، در غیر این صورت طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در راستای صیانت از حق‌وحقوق سایر کاندیداها ادامه همکاری تنها در فضای اداری تا روز 10 آذرماه 1398 که شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی می‌باشد با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده فعلی مردم در مجلس ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به  70  نامزد جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس مبادرت به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان کمک کنند تا اسب انتخابات را به خوبی زین کنیم، گفت: مدیران قانون جدید انتخابات و اصلاحات آن را را به‌دقت مطالعه کنند.

تاجمیری متذکر شد: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی و دولتی باید تکریم مردم، تقویت آستانه تحمل، مدیریت نارضایتی‌ها در بخش‌های کلی، مسئولیت‌پذیری بیشتر و ... را در دستور کار خود و مجموعه زیر نظر خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه نهادهای اجرایی و دستگاه‌های دولتی مکلف هستند امکانات و منابع مالی و معنوی نهاد خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند، افزود: منافع ملی، مصلحت نظام و الزامات جامعه در گرو مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+