اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/9/13    کد خبر: 15721058   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مردم شاهین‌شهر از عملکرد مجموعه‌های ما رضایت ندارند

مردم شاهین‌شهر از عملکرد مجموعه‌های ما رضایت ندارند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه حمید فرهنگ به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مدرس(روز مجلس) و میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: مؤمن بودن یک فرد مسلمان در این هست که از نفاق به‌شدت پرهیز کند.


وی با تأکید بر اینکه ویروس نفاق راندمان کاری را در جامعه کم می‌کند، افزود: بزرگ‌ترین معروف، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه برخی افراد با نقاب و ظاهری فریبنده آن‌هم با نام اسلام و ولایت یا به‌نوعی گرگ بودن در لباس میش در تلاش برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی(ص) هستند، تصریح کرد: اما ملت به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین فتنه‌هایی مانند 88،  از آنجائی که بود، جلوتر رفت، واکسینه شد؛ آمادگی‌اش بیشتر شد و این توطئه‌ی دشمنان مستکبر و گرگ‌های آدم‌خوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد.

 وی با بیان اینکه برای انجام دادن خدمت بی‌منت به مردم باید برخی قوانین دست و پاگیر را حذف کرد، گفت: شاهین‌شهر در امن و امان نیست و مردم از عملکرد مجموعه‌های ما رضایت چندانی ندارند.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوداگری‌ها را در شهرداری شاهین‌شهر گرفت، خاطرنشان ساخت: نگاه تجارت موابدانه به شهرداری شاهین‌شهر یک نوع حق‌الناسی است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از کنار آن گذشت. و در این رابطه باید کمیته آسیب شناسی تشکیل شود.

وی به انضباط مالی در شهرداری شاهین‌شهر تأکید کرد و بیان داشت: مردم شاهین‌شهر برعکس تبلیغاتی مسمومی که علیه آن‌ها شده است، مردمی ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه هستند که همیشه خواستار شفافیت مدیران و مسؤولان شهرشان بوده‌اند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر از شهردار شاهین‌شهر خواست که به‌هیچ‌عنوان دست به فروختن ضوابط شهری نکنند، و از وی خواست که نگاه ویژه‌ای به مناطق فقیرنشین شهر شاهین‌شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم از همه ما مسؤولان انتظار خدمت بی‌منت، رعایت اخلاق و امانت‌داری جدای از گرایش‌های مختلفی سیاسی و حزبی را دارند، اظهار داشت: احزاب و گرایش‌های سیاسی به‌هیچ‌عنوان تقدس نیستند که بخواهیم برای آن‌ها هزینه نماییم.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید قدرشناس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: همه ما باید بر اساس تعاریف و شاخص‌های قرآنی حرکت کنیم نه بر اساس اسلام آمریکایی، انگلیسی و یا سعودی!

وی خواستار ایجاد مرکز جامع فرهنگی که عرضه‌کننده محصولات فرهنگی باشد در شاهین‌شهر شد و گفت: مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر اساس تعاریف و شاخص‌های قرآنی سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش صدای جویا در این مراسم حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان، علی‌اصغر ذاکری هرندی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اعضای شورای شهر شاهین‌شهر و سایر مسئولان و کارکنان شهرداری شاهین‌شهر حضور داشتند.

در این آیین حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی و از خدمات سه ماهه محمد علی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر قدردانی شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+