اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/11/11    کد خبر: 15721257   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

بهترین پاداش به رشادت های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت بود

بهترین پاداش به رشادت های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت بود

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و روزنامه‌نگار طی پیامی با عنوان «بهترین پاداش به رشادت های سپهبد قاسم سلیمانی شهادت بود»، آورده است؛


بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سحرگاه امروز جمعه 13 دی ماه 1398 همزمان با فرا رسیدن دهه اول فاطمیه اطلاع یافتیم در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

اولاً؛ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان وی توسط شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار حق این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی بود، چراکه شهید قاسم سلیمانی باید به جمع همرزمان شهیدش حاج شهید خرازی، ابراهیم همت، احمد کاظمی، حسن باقری و... می‌پیوست و برای همیشه شهادت این سردار اسلام در تاریخ ایران ثبت می‌شد.

دوما؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی(آمریکا-اسرائیل-آل سعود و انگلیس) است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

سوما؛ همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

در پایان با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایت‌کارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جامعه خبری ایران به‌خصوص جامعه خبری استان شهیدپرور اصفهان این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و همچنین نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویید.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+