اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/11/3    کد خبر: 15721396   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

وعده‌های پشمکی و سرخرمن اعضای شورای شاهین‌شهر به خبرنگاران/تهدید نکنید، دادن اتاق پیشکش

وعده‌های پشمکی و سرخرمن اعضای شورای شاهین‌شهر به خبرنگاران/تهدید نکنید، دادن اتاق پیشکش

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال حوزه رسانه طی یادداشتی با عنوان «وعده‌های پشمکی و سرخرمن اعضای شورای شاهین‌شهر به خبرنگاران» آورده است؛ نمی‌دانم شما تا حالا پشمک خورده‌اید یا نه! هنگامی‌که رشته‌ای از پشمک را بر روی زبان بگذاری سریع مذاب می‌شود و ذائقه فرد را شیرین می‌کند، پفی بودن پشمک هم برای خودش داستانی دارد. موقع جمع‌کردن رشته‌ها مقدار زیادی هوا بین آن‌ها گیر می‌افتد این هوا هم حجم پشمک را افزایش می‌دهد و هم به آن این حالت پفی و دوست‌داشتنی را می‌دهد.


با این مقدمه می‌خواهم داستان نگارش این یادداشت راه به سمت وعده‌های پشمکی برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر سوق دهم که برای شناخت بهتر بدانید ما قشر خبرنگار واقعاً با چه مسؤولانی سر و کار داریم.

مردادماه امسال همچون سالیان گذشته به بهانه روز خبرنگار اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه همایشی را در سالن جلسات فرمانداری با حضور مسؤولان برای تجلیل از خدمات فعالین عرصه رسانه تهیه و تدارک دیده بودند و در این مراسم آقای تاجمیری از مسؤولان ذی‌ربط خواست که نهایت همکاری و مساعدت‌های لازم با خبرنگاران صورت بپذیرد.

بعد از سخنان فرماندار برخی از خبرنگاران ازجمله این‌جانب به بیان دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات خود پرداختیم تا شاید فرجی حاصل شود، هر چند که تاکنون نشده است و بعید هم می‌دانم از این به هم برای نجات قشر خبرنگار با این وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور اتفاقی صورت بپذیرد.

در ادامه جلسه یاد شده برخی از مسؤولان ازجمله اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به بیان سخنان شعاری و پشمکی در شرح و حال مشکلات خبرنگاران ازجمله تأمین مسکن و معیشتی آن‌ها پرداختند و حتی قول اختصاص یک اتاق به‌عنوان دفتر شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه از زیرمجموعه‌های شهرداری شاهین‌شهر به خبرنگاران دادند.

خلاصه بعد از گذشت چند روز از آن مراسم بنده به‌اتفاق همکار خبرنگارم محسن پارسا مدیر مسؤول هفته‌نامه وطن ناب از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبات مختلف اداری، تلفنی و حتی حضوری (شورای شهر-بانک مسکن) با علیرضا جهانگیری رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه انجام دادیم.

اما هر روز و نزدیک به چنین ماه است که به بهانه مختلف و واهی (انتخابات-سازمان بازرسی-اصلا اتاق نداریم و...) چه توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و چه توسط خود شهردار و معاون توسعه و پشتیبانی شهرداری شاهین‌شهر ما را به اصلاح ضرب‌المثل پر مغز «لب چشمه بردن و تشنه برگرداندن»...!

روی سخن بنده اینجا با آقایان اسماعیل فرهادی و علیرضا جهانگیری به‌عنوان دو عضو شورای شهر شاهین‌شهر هست که باید صراحتاً به‌عنوان یک خبرنگار به آن‌ها بگوییم ما از این وعده‌های دهن شیرین کن امثال شماها زیاد چشیده‌ایم و دیده‌ایم.

شما اگر راست می‌گویید و نیت خدمت به مردم را دارید در مقابل انتقادات سازنده و به‌جایی که از نحوه فعالیت‌ها و خدماتی که به مردم شاهین‌شهر ارائه کرده‌اید، سریع جبهه‌گیری نکنید و با فرستادن طرف داران-حامیان خود در مجموعه شهرداری و گوشه و کنار این شهر، خبرنگاران را تهدید به مرگ، ضرب‌وجرح و یا اقدام به طرح دعوا علیه آن‌ها در محاکم قضائی نکنید.

دادن یا واگذاری یک اتاق امانی برای قشر مظلوم خبرنگار همانند سایر وعدهای شعاری و سرخرمنتان پیشکش..! به یاد داشته باشید شما امروز نه‌تنها به خبرنگاران بلکه به همه مردم شاهین‌شهر بدهکار هستید عملکرد شما در دوره پنجم شورای اسلامی شاهین‌شهر به‌شدت توسط اذهان عمومی زیر سؤال رفته است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+