اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/11/5    کد خبر: 15721410   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

نمایندگی بیمه سینا شاهین‌شهر مجری طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد

نمایندگی بیمه سینا شاهین‌شهر مجری طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی بیمه مرکزی همه وسایل نقلیه که دارای جرائم دیرکرد بیمه‌ای می‌باشند، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و فرهنگ‌سازی بیمه تمامی (100 درصد) جرائم آن‌ها بخشیده شده و حذف می‌شود این فرصت تا پایان بهمن‌ماه 1398 می‌باشد.


بنابراین تمام خودروها از ۱ بهمن ۱۳۹۸ تا پایان بهمن‌ماه شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث خواهند شد، البته بازه زمانی بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی سه‌ماهه است. یعنی تمامی موتورسواران می‌توانند از اول بهمن و به مدت سه ماه از این بخشودگی استفاده کنند.

بنابراین صاحبان خودرو و موتورسیکلت‌ها می‌توانند از ابتدای بهمن‌ماه ۹۸ با مراجعه به شعبات شرکت‌های بیمه ازجمله نمایندگی بیمه سینا در شهر شاهین‌شهر همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 13 عصر و از 16 عصر تا 22 شب به نشانی؛ «فلکه رازی، بلوار فرخی، ابتدای خیابان کارگری، ما بین فرعی 1-2 شرقی به شماره تماس بیمه سینا 09197955515» برای تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث خود به‌صورت نقد و اقساط طولانی‌مدت (اعتباری-چک)، بدون احتساب جریمه دیرکرد اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+