اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15721527   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مشاور اطلاع‌رسانی حاج علی شانظری به انتقاد رسانه میمه پاسخ داد

مشاور اطلاع‌رسانی حاج علی شانظری به انتقاد رسانه میمه پاسخ داد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا مشاور تبلیغات و امور اطلاع‌رسانی حاج علی شانظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای طی نگارش متنی به انتقادات کانال تلگرامی میمه و فراتر از آن پاسخ داد.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً﴾ (الاسراء: ۸۱)

(و بگو که حق آمد و باطل نابود شد که همانا باطل محو شدنی و سزاوار نابودی است)

مدیر محترم کانال تلگرامی موسوم به میمه و فراتر از آن

با اهداء سلام

ملاحظه گردید که زودتر از انتشار ویدئو برنامه‌ها و راهکارهای حاج علی شانظری برای توسعه بخش میمه قلم به انتقاد زده بودید و قضاوت نموده‌اید، لیکن ابتدا به ساکن به اطلاع حضرت‌عالی می‌رسانم در فاز اول برنامه‌های حاج علی شانظری به‌عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که رزومه وی برای همگان به‌خوبی واضح و روشن هست، معرفی ظرفیت‌های حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار از دورترین نقطه تا نزدیک‌ترین نقطه بوده است و خواهد بود.

ثانیاً؛ شما نیز به‌مانند این برادر کوچکتان بعضی مواقع زود قضاوت نکنید که آفات زود قضاوت کردن تیری زهرآلود در قلب اعتماد خواهد بود و کمی تأمل داشته باشید تا طی چند روز آینده کلیپ دوم حاج علی شانظری کاندید یاد شده در خصوص بیان مسائل و مشکلات بخش میمه و دادن راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

ثالثاً؛ آیا تاکنون به‌عنوان رسانه بخش میمه از نماینده فعلی که هم‌اکنون نیز برای مجلس کاندید شده‌اند، این سؤال یا این نقد را کرده‌اید چرا بخش میمه هر روز نسبت به گذشته از منطقه صنعتی گلستان تا بیمارستان حضرت محمد (ص)، افزایش مهاجرت و غیره و غیره حال روز چندان خوشی ندارد.

رابعاً؛ اکثریت کاندیداهایی که هم‌اکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرده‌اند مکرراً اعلام مناظره با آقای حاجی دلیگانی در خصوص همین موضوعات کرده‌اند اما تاکنون وی لبیکی به این دعوت‌ها نداده است، می توانید از وی سوال کنید چرا لبیک نداده است؟ و در ادامه یقین بدانید تحول در بخش میمه در گرو تغییر است نه تکرار..!

خامسا؛ به اطلاع شما برادر بزرگوار می‌رساند، کارنامه حاج علی شانظری از ابتدای انقلاب تا هم‌اکنون برای همگان به‌خوبی روشن و واضح است و نیازی هم به بزرگ کردن آن نیست، وی به‌قصد اینکه حتماً به‌عنوان نماینده مردم راهی مجلس نشود به صحنه نیامده است بلکه هدف اصلی حاج علی شانظری مثل همیشه خدمت صادقانه و بی‌منت اول برای خدا و دوم بندگان او و در ادامه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان است، چرا که حاج علی شانظری هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در دوران‌های مختلف بعد از دفاع مقدس و حضور در جبهه مقاومت به‌عنوان مدافع حرم آزمون خود را به‌خوبی پس داده است.

و سادساً؛ امروز منتقدین و موافقین عملکرد آقای حاجی دلیگانی به‌خوبی تکلیف آن‌ها مشخص است، مانند صحنه تاریخی و تاریخ‌ساز کربلا، اما آن‌هایی که دیروز منتقد وی بودند و امروز به خاطر اینکه فردا اگر آقای حاجی دلیگانی مجدد انتخاب شود از هم‌اکنون به‌شدت ترسیده‌اند منافعشان به خطر بی افتد باید به جنابعالی عرض کنم گناه این دسته از افراد که تعدد آن‌ها نیز در جامعه کم نیست بیشتر از آن دودسته افرادی که در بالا به آن‌ها اشاره شد هست و بدون شک خواهد بود چراکه نمی‌شود و یا اصلاً با حساب‌وکتاب جور در نمی‌آیید به امام علی (ع) اقتدا کرد و بعد شام را در منزل معاویه خورد.

والسلام عَلَی مَنِ‌اتَّبَعَ الهُدَی

نورالله جویا

27 بهمن ماه 1398

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+