اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/7    کد خبر: 15721636   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

مردم شاهین‌شهر و میمه اگر جان شیرین خود را دوست دارند در خانه بمانند/نگاه به اپیدمی کرونا باید ایجابی باشد و نه سلبی

مردم شاهین‌شهر و میمه اگر جان شیرین خود را دوست دارند در خانه بمانند/نگاه به اپیدمی کرونا باید ایجابی باشد و نه سلبی

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری روز گذشته در جلسه پیگیری، هماهنگی و پشتیبانی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ظهر در جمع اعضای شورای اداری ازجمله؛ «دادستان، بخشداران، روسای نهادها و سازمان‌ها و همچنین خبرنگاران» اظهار کرد: برای مبارزه و کنترل اپیدمی ویروس کرونا در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌شدت نیازمند یک هم‌پوشانی و یک هم افزایی از سوی مسؤولان و عموم مردم هستیم.


وی با بیان اینکه اپیدمی (همه‌گیری) ویروس کرونا که امروز به‌صورت مستقیم سلامت عمومی را نشانه رفته است، افزود: همه اقداماتی که در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای مقابله با این ویروس شوم صورت می‌گیرد باید دارای نگاه ایجابی باشد و نه سلبی، لذا به همین خاطر همراه کردن مردم برای مقابله با این ویروس دارای حائز اهمیت بسیار فراوان می‌باشد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای اجرای طرح‌هایی همچون بسیج و غربالگری سلامت در محلات، توزیع اقلام بهداشتی (ماسک-دستکش-مواد ضدعفونی) و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، بسیج، ناجا، هسا، صنایع، شهرداری‌ها و سایر نهادها و ارگان‌ها تأکید ویژه کرد و گفت: مردم شاهین‌شهر و میمه اگر جان شیرین خود و خانواده‌هایشان را دوست دارند باید برای کنترل این بیماری بیشتر در خانه بمانند و کمتر در امکان پر رفت و آمد تردد کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید تا حد ممکن از حضور در بیمارستان‌ها آن‌هم فقط برای مواقع اضطراری پرهیز کنند، تصریح کرد: باید همه مردم شاهین‌شهر و میمه این واقعیت را پذیرا باشند که ویروس کرونا یک ویروس کاملاً خطرناک هست که اگر آن را دست‌کم یا به شوخی بگیرند، بدون شک سلامت و جان افراد را در اندک زمانی کوتاه به خطر خواهد انداخت.

تاجمیری خطاب به مسؤولان سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: به‌عنوان نماینده دولت به‌هیچ‌عنوان کم‌کاری در راستای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا از سوی آن‌ها را نخواهد پذیرفت و به‌شدت با مسؤولان خاطی برخورد خواهد کرد، چرا که این مقوله مهم مستقیم با سلامت و جان مردم سر و کار دارد.

وی با بیان اینکه باید ورودی و خروجی شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌شدت کنترل و مدیریت شوند، ادامه داد: در سطح روستاها باید اطلاع‌رسانی در خصوص این بیماری به شکل صحیحی صورت بپذیرد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه مدیریت آرامستان در نحوه غسل و دفن جان‌باختگان این ویروس خیلی مهم است، خاطرنشان ساخت: مردم تا می‌توانند بیشتر فعالیت‌های خود ازجمله بانکی، خریدهای روزمره، مشاوره‌های پزشکی و غیره را از طریق فضای مجازی و سایت‌های مورد تائید و شناسنامه‌دار تا کنترل این ویروس پیگیری کنند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+